11.9.2014

Rentoilua osa 395487

rentoo5 rentoo4 rentoo2 rentoo6 rentoo1 rentoo3 Miksei tekniikka voi ikinä pelata niinku elokuvis? Niinku vaikka sellases scifi-leffas, jossa esim. koko maapallo pyörii helposti paria näppäintä painamalla. Mut elämä ei oo elokuvaa ja mulla on halppis tietokone, joten, mitä siltä voi oottaa. Latasin kuvia flickriin varmaan kolme tuntia ja tadaa - tässä lopputulos!
   Kämppä rupee näyttää ihan kivalta ja oon välillä jopa ehtinyt rentoutuakin coca-cola tölkin ja Black Ops:in  kera. Ja perjantai oottelee ihan nurkan takana, niin mikäpä vois olla parempaa. (Tässä kohtaa mun pää lyö tyhjää enkä tiiä, mitä kirjottaa...)
   Osaisko joku muuten vinkata, mitä muuta kivaa tolle tikashyllelle vois keksiä mun kirjojen, rasvojen ja tekokukkasen (aidot kuolis varmaan alta aikayksikön) seuraks? Tällä hetkellä se näyttää vielä melko tylsähköltä, kun hyllyt ammottaa tyhjyyttään. Jotain valosysteemiä oon suunnitellu ainakin joulun alla kieputtavani siihen, mutta mitähän muuta keksis? Hjälpa mig!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti