13.9.2014

Something new

Mä oon joskus vitsaillu, että kuinka koomista olis tukehtuu buranaa ottaessa. Miettikää nyt - ihminen yrittäis lievittää särkyä, mut sit tukehtuiskin säryn lievittäjään. Hauskaako? No ei, koska mulle meinas oikeesti käydä noin. Mä oon jo ikuisuudet kironnut, kuinka buranat on ihan liian isoja nieltäväks ja joudun kiskoon yleensä miljoona litraa vettä ennen ku saan niitä alas kurkusta. 
   Eilen illalla mulla oli taas pieni nielemisongelma buranan kanssa. No päätinpä laittaa buranan puoliks ja niellä sen kahdes osassa. No sain puolikkaan nieltyä - melkein! Se jäi kurkkuun kiinni ja juoksin siitä sitten suoraan vessaan kakomaan sitä pihalle. Koko loppuillan sitten kirosin, kun kurkussa oli edelleenki semmonen tunne, kun siellä olis ollut jotain jumissa. Oikeesti, miks normaalin buranan pitää olla hehtaarin kokonen? 

Viimeviikolla tuli tehtyä myös pieniä ostoksia. Oon muuten huomannut, että shoppailuun menee vähemmän rahaa, kun asuu kauppojen lähellä. Yleensä kun kotoo Ikaalisista tuli lähdettyä esim. Tampereelle kaupoille, niin mä ostelin kaikkee puolikivaa ihan vaan siks, että enhän mä päässy sit taas pitkiin aikoihin kaupoille.
   Täällä taas on se hyvä juttu, että jos mä nään jotain kivaa, josta mä en oo kuitenkaan ihan varma, niin voin miettiä sen pari päivää tuotteen ostoa ja mennä sit vasta ostamaan sen, jos se edelleenkin vaikuttaa kivalta.

newbies1topit: h&m ja only (vero moda)
newbies3 kaulakoru: h&m
newbies5 newbies2 newbies4 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

4 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä! Ei Buranaa oo tyyliin edes mahollista nielasta sillee inhimmillisesti :D Ehkä seki joskus kehittyy vähän modernimmaks... :p

    http://riikaneleganssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mielettömän ihana blogi sinulla - liityin lukijaksi! Kauniita kuvia ja vielä kauniimpi kirjoittaja <3

    Käy ihmeessä kurkkaamassa myös minun blogini, jos kiinnostaa :)


    <3: http://sofialaurent.blogspot.fi/

    VastaaPoista