16.10.2014

Autumn wanties and some uglies

Talvi tulee ja mun on pakko heittää hyvästit hetkeks aikaa kaikille kesäröyhelötoppi-ihanuuksille. Päätinkin siis viettää illan nettikaupoissa haaveillen ja siinä sivussa laadin muutaman kollaasin kivoista vaatekappaleista, jotka tulis tarpeeseen.
kollaasi1

Neuleita  Tutkailin tässä yks päivä mun vaatekaappia ja tulin siihen lopputulokseen, että musta tulee todennäkösesti talven aikana hyytävä jääpatsas, ellen tee mun neulevarastolle jotain. Muuton aikana mä heitin kaikki käyttämättömät vaatteet pois ja näin jälkeenpäin, kun pihalla alkaa olemaan laittoman kylmä, on ihan mukava todeta, että mulla on tasan yks villapaita.
   Mun ostoslistalla on ehdottomasti miljoona villapaitaa. Yritinkin viimeviikolla löytää täydellistä palmikko-villapaita-yksilöä, mutta huonoin tuloksin. Haaveena oliskin löytää edes yks täydellinen villapaita paukkapakkasten varalle joko viininpunasena tai valkosena.
kollaasi4 Rentoja t- ja collegepaitoja Musta on selvästikin tullut vanha, kun vaatteiden hienouden edelle on selvästikin mennyt mukavuus. Enää ei tulis mieleenkään vetää aamulla päälle sitä vaatekaapin kireintä toppia, vaan mä valitten paljon mieluummin jonkun ison löllö t-paidan tai collegen. Mut vaikka mä mukavuudenhalunen oonkin, niin silti mä rakasta kaikkia pieniä yksityiskohtia vaatteissa, kuten noita ylläolevissa paidoissa olevia kultasia ja hopeita printtejä. (Mihinköhän tosta yhdestä paidasta on kadonnut R-kirjain? Hyvä minä!)
kollaasi2 Rikkinäisiä housuja ja kuviolegginssejä Rikkinäiset housut - niin ihania! Mutta aina kun mä meen ostaan sellaset, niin joku viisas menee mulla tokasemaan, kuinka tyhmä mä oon ostaessani valmiiks rikkinäisiä vaatekappaleita. Hah! Mikäs siinä. Joka tapauksessa ne on mun mielestä ihania.
   Mä en tiedä onko ihmisillä edelleenkin sellasia "hyi legginssit" -reaktioita, mut ite ainakin rakastan sitä, kun saa vetää kuviolegginssit, jonkun ison villapaidan kaveriks. Yks parhaimmista ja mukavimmista yhdistelmistä ehdottomasti!
Kollaasi3 uglies
Uglies Ettei tää postaus menis ihan täydellisten vaatteiden hehkutukseks, niin päätin kerätä kauppojen rumilukset kollaasiin. Tän kollaasin tekeminen osottautu ihan älyttömän hauskaks hommaks. Siis käyttääkö joku oikeesti tommosia keltavihreitä-paljettitoppeja tai melkeinpä lehmältä näyttäviä housuja? Tai entäs toi vasemmassa yläreunassa oleva pitsipaita? Näyttää just semmoselta vaatteltaa, jonka mä voisin kuvitella yhdistäväni johonkin noidan lakkiin halloweenina.
   Vai löytääkö joku tästä mun rumilus-kollaasista jotain päällepantavan näköstä? Kertokaapa mullekin mihin noita yhdistäisitte, sillä ite en ainakaan osais. Hahah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti