27.10.2014

In love with christmas lights

valot1 valot4 valot2 valot3 Tikashyllyä ostaessani mä näin melkeinpä sieluni silmin, kuinka sen kanssa kuuluu ehdottomasti yhteen jouluvalot. Totta kai mun oli pakko toteuttaa mun visioni ja tadaa - sopii yhteen niin kuin makkara ja sinappi! Mulla on vielä yks ihan mahtava idea jouluvaloihin liittyen toteutttavaks, mutta onneks jouluun on vielä aikaa.
  
Viikonloppu meni tylsyyskuolemaa ja mokkakääretorttua tehdessä. Hah. Melkeinpä odotin innolla kouluun pääsyä, kunnes tänä aamuna totesin, että mä teen tylsyyskuolemaa myös koulussa.  Muhun iski myös viikonlopun aikana, niin kuin salama kirkkaalta taivaalta, ihan älytön kutomisinnostus. Hyvä että ehdin edes lankojen värejä valittemaan, kun tajusin, että mul ei oo tarpeeks puikkoja. Sinne meni sitten sekin innostus.

Osaisko joku muuten antaa jotain hyviä kirjavinkkejä? Tekis mieli käpertyä iltasin hyvän kirjan ääressä peiton alle. Ongelmaks koituu vaan se, että kun mä astun kirjastoon, niin mä en yksinkertasesti löydä sieltä mitään ittelleni sopivaa tai sit kaikki on lainassa. höh.
   

10 kommenttia:

  1. Ihanat valot!! :)
    Itse voin suositella John Ajvide Lindqvistin kirjoja. Varsinkin "Ystävät hämärän jälkeen" on ihan mielettömän hyvä. Ja juuri sain luettua saman kirjailijan kirjan "kultatukka, tähtönen", josta kyllä tykkäsin hurjasti :)

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin. :) Tarviipa vilkasta noita kirjoja.

      Poista
  2. Ah toi tikashylly ♡ mistä ostit?

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iteki oon iha rakastanu siihen. <3 Se on jyskistä ostettu. :)

      Poista
  3. Kiitos, kun osallistuit Linkkaa Blogisi -kilpailuuni!

    Sulla on ihana banneri ja kuvat on upeita! Blogi on kerrassaan loistava! :))

    VastaaPoista
  4. ihanat värit näissä kuvissa, sellaset pehmeet jotenki :D
    tosi kivan olonen blogi!

    http://powwerful.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Jouluvalot on munkin heikkous.. Voisin viljellä niitä koko asunnon täyteen, mut toi parempi puolisko aina tykkää vähän toppuutella mua :D Nuo sun sopii noihin tikkaisiin upeesti!

    ♥: http://wonderlandxxtuuulis.blogspot.fi

    VastaaPoista