25.10.2014

Piirustuksia: Stitch ja randompöllö

piirustuksia piirustuksia1 Eräs anonyymi oli heittänyt mulle kommentin, että miks mä en julkaise enää mun piirustuksia. Syy tähän oli yksinkertasesti se, että mä en oo hetinyt edes ottamaan kynää käteen muussa kuin kirjotustarkotuksessa, ellei nyt lasketa muutamaa kouluvihkoon tehtyä kissatuherrusta.
   Eilen illalla rupesin miettimään, että miks mä en oo ihan oikeesti piirtäny mitään pitkiin aikoihin, vaikka mä rakastan sitä, siitä huolimatta että mun taidot ihan amatööritasoo. Päätin pitkästä aikaa jatkaa piirustusharrastusta ihan parilla yksinkertasella kuvalla ja nää mä sain aikaan - Stitchin ja jonkun randompöllön. Musta tuntuu vaan siltä, että mitä kauemmin mä tuijotan noita sitä enemmän mä löydän niistä vikoja. Hah!
   Mitähän sitä seuraavaks keksis? Ehkä voisin piirtää tikku-ukon. Joskus olis kyllä haaveena osata piirtää ihminen ihan täydellisesti, mut tosiaan - se taitaa jäädä vaan haaveeks.

4 kommenttia:

  1. Onpa upee pöllö! Ja tottakai Stitch myös, tykkään vain ton pöllön väreistä ja ulkomuodosta ihan käsittämättömän paljon... Tollaisen voisin ottaa kotini seinälle tauluksi koristamaan! :)

    VastaaPoista
  2. Kurkkaatko vielä munkin blogini, imagination-thechips.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Mulla käy ihan sama juttu omien piirrustuksien kanssa! Siis että kun tuijottaa kauan löytää kokoajan vain enemmän ja enemmän vikoja :'D Mut hienojahan nuo ovat!

    VastaaPoista