3.11.2014

Hair problems...

rainy rainy1 rainy3 hairproblem hairproblem1 Naisten ongelmien nro. 1 palkinnon voittaa - tadadataaa - hiukset! Kyllä, kärsin jälleen kerran hiuskriisistä. Tekis mieli ostaa pidennykset, tekis mieli vaalentaa, tekis mieli vetää pää punaseks, ruskeeks, pinkiks jne. Mutta kun kaikkee ei voi saada.
   Mun juurikasvu alkaa olemaan ihan kiitettävällä tasolla jo. Ennen vaaleita hiuksia mulla ei olut ees tämmöstä ongelmaa. Ihan sama millä ruskeen sävyllä hiukset värjäs niin ainut joka huomas mun kymmenen sentin juurikasvun oli minä itte. Tällä hetkellä mä pyörin kahden vaiheilla - vetäiskö takas ruskeeks vai pysyiskö vaaleepäänä.
   Noi vaaleet hiukset tuppaa vetämään vaan välillä pahasti oranssiin päin jotenkin väri on haalistunut niin, että sävy näyttää asteen tummemmalta kuin kuukausi sitte. Kuitenkaan en uskaltais kauheesti lähtee vetämään vaaleeta väriä päähän, sillä mä olisin sen jälkeen joko hamppupää tai kalju. Hiusten vaalentamisessa meni kyllä oma aikansa, eikä pitkän operaation jälkeen raaskis luopua näistä.
   Toisaalta mulla on ikävä mun ruskeita hiuksia ja sitä, ettei tosiaan tarvi miettiä juurikasvua. Lisäks mulla on ikävä hiustenpidennyksiä. Tosin opiskelijapudjetilla ei ihan noin vaan tilata uusia vaaleita pidennyksiä ja mun vanhat ruskeet pidennykset olis edelleenkin ihan käyttökelposet.

Aargh... Pää melkein sekoo kun ajatteleekin, mitä näille seuraavaks tekis. Auttakaa! Kumpi vaikuttais paremmalta - ruskeet vai vaaleet hiukset?

8 kommenttia:

  1. Mun mielestä sulle sopii ruskeet vähän paremmin, mut molemmat kivat :--)

    VastaaPoista
  2. Ruskeat hiukset sopii mun mielestä sulle paremmin :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Vaaleet ehdottomasti! Sun hiukset näyttää niin paljon eloisammilta ja sun kasvonpiirteet tulee paremmin esiin :-)

    VastaaPoista
  4. Vaalee on kivempi. Mitä mieltä oot, kannattaako seinäjoelle muuttaa ja saako sieltä ystäviä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon ainaki tykänny tosi paljon asua Seinäjoella ja ihmeen äkkiä oon saanut jopa todella hyviä kavereita sieltä koulun kautta. :) Seinäjoki on ainaki mulle just sopivan kokonen paikka. Siellä on helppo liikkua, eikä välimatkat oo liian pitkiä. Myös kauppoja on just sopivasti mun makuun. Kyllä tänne ainakin mun mielestä kannattaa muuttaa. :)

      Poista
  5. Vaaleet! Noilla ruskeilla näytät ihan elottomalta kanalta

    VastaaPoista