26.11.2014

New hair from Rapunzel of Sweden

pidennykset2 IMG_6642 IMG_6645 pidennykset IMG_6674 Kokonaiset puoli vuotta mä pärjäsin ilman pidennyksiä. Viimesunnuntaina mä varmaan kuukauden miettimisen jälkeen päätin tilata pitkästä aika uudet. Lauantain suoritettiin jälleen kerran pieni värjäysoperaatio mun hiuksille ja laitettiin vähän tummaa raitaa vaaleiden sekaan. Koko lauantai-illan ja sunnuntai-päivän mä mietin pääni puhki oikeeta pidennyssävyä ja lopulta päädyin näihin Rapunzel of Swedenin pidennyksiin sävyssä #P8/24 Strawberry brown mix. 

Tänään mulla oli neljän tunnin tauko keskellä koulupäivää ja päätin tulla kämpille vahtaamaan silmät suurina ikkunasta, että koskahan se posti-auto tulee. Hyvä puoli kaupungissa asumisessa tosiaankin on se, että näkee kun posti tulee, eikä oo niinkuin kotona Ikaalisissa, että postilaatikko on puolen kilometrin päässä. Hetken pällisteltyäni mun silmiin osu tuttu sini-oranssi-palloinen auto, mitä olin oottanu. Juoksin (okei, kävelin. hah) varmaan miljoona postilaatikolle. Siellähän nää odotti omistajaansa postilaatikossa. Oli pieni jännitys päällä pakettia avatessa, että valittinko nyt varmasti oikeen sävyn. Ja kyllä - sävy osui aikalailla nappiin. Pidennykset ehkä noin asteen omia tummemmat, mutta ero ei kuitenkaan oo mikään huomattava. Tänään vielä kun jaksais kipasta hakeen kaupasta oikeenlaiset pesuaineet pidennyksille, niin sais pestyä tän uutuuden kiillon näistä pois. Hah! Mitäs tykkäätte?

4 kommenttia:

  1. ei edes huomaisi ellet olisi kertonut :~)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti onnistuin siis hyvin sävyvalinnassa :)

      Poista
  2. Tosi hyvin sopii sulle! Pidennykset olis kyllä aika kätevät, mutta omistan luonnokiharathiukset ja suoristan tosi harvoin hiuksiani. Nii mielummin annan oman tukan kasvaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos! :) Nää on kyl ihan älyttömän kätevä tapa saada unelmahiukset nopeesti. Nykyään on ainakin rapunzenilla myös kiharia pidennyksia, mut en tiiä sit millasia ne on todellisuudessa... :D

      Poista