21.11.2014

Profound silence

räpsy1 räpsy2 räpsy Muistuttakaa mua, etten enää ikinä tartu ripsitupsuihin ja liimaan. Mä oon niin monta kertaa vannonut ittelleni niiden kohdalla, että ei enää ikinä, sillä noiden kans meinaa mennä laitettaessa ikä ja terveys. Mutta onhan noi kieltämättä ihan mielettömän nätit - ainakin silloin harvoin kun ne jaksaa laittaa oikein ajan kanssa kunnolla. Mua houkuttais ottaa ihan "aidot" ripsien pidennykset, mutta pelottaakin ajatella niitten huoltojen hintoja. 

 Viimeaikoina monissa blogeissa on ihmetelty, kun kommentteja ei enää tule. Mua ihmetyttää just sama asia. Oon ihan hukassa sen kanssa, millasia postauksia te erityisesti tykkäätte lukea, kun kukaan ei kommentoi mihinkään mitään, enkä saa minkäänlaista palautetta. Ennen tuntu siltä, että niihin "huonompitasoisiinkin" blogeihin tuli paljon enemmän kommentteja. Nykyään hyvä jos saan edes yks kaks kommenttia per postaus - aina ei edes senkään vertaa. 
   Johtuneeko se sitten siitä, että kaikki lukee blogeja puhelimella ja kommentointi on vaikeampaa vai siitä, että postaukset on menneet yksinkertaisesti tylsiksi. 

Nyt mä haluaisin oikeestikin kuulla palautetta, että mikä on teidän kantanne tähän asiaan ja miks ette kommentoi? Olis myös kiva jos kertoisitte, mistä te erityisesti tykkäätte tai ette tykkää mun blogissani, niin mä tietäisin, mistä mun kannattais kirjottaa. Tai onko teillä jotain toivepostauksia? 

3 kommenttia:

  1. Ei mullakaan niitä kommentteja tuu melkeimpä yhtään, tilastoista sitten näkee onko joku lukenut vai eikö! :D tuntuu olevan ikuinen mysteeri bloggaajien keskuudessa.... :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ehkäpä suurin blogihuuma on jo mennyt... ei, vaan näitä blogeja taitaa olla liikaa.. toisaalta ihmisillä on niin paljon muuta tekemistä, kuten mitä? Kuten kirjoitella kommentteja, saatika edes lukea ja seurata blogeja. No, se on harvinaista herkkua nämä kommentit yleensäkin ja hyvä niin. Paremmin erottuu ainakin ne, joilla on jotain sanottavaa, kuin että kommenttiketjuista tulisi pitkiä chattikeskusteluja :)

    Ehkä jokin uudenlainen idea, tuore lähestymistapa, repäisevä aihe tai muuten vain pysäyttävä t. syvällinen kysymys saattaisi olla poikaa jos kommentteja halajaapi? En tiedä.

    VastaaPoista
  3. Varmaan se, että luen suurimman osan postauksista kännykän kautta. Eikä muutenkaan oo enään aikaa/kiinnostusta istua koneen ääressä tunti tolkulla, mitä vielä nuorempana tuli tehtyä.

    VastaaPoista