15.11.2014

You don't have to be a superman to be special

lastdays7 lastdays3 lastdays4 lastdays5 lastdays2 lastdays6 lastdays1 Viimepäivinä mä olen: ottanut ihan laittoman paljon kuvia - kiitokset siitä uudelle objektiiville kironnut blogien caseapp arvonnoille: *jee arvonta* mutta mun huawei-rakkaalle ei vahingossakaan löydy mitään leiponut, leiponut, ja leiponut leiponut kakun ja toisenkin, sillä ensimmäinen meni pahemman kerran pieleen yrittänyt leikata kakun tyyllikkäästi. Pakko kehua, yritys oli tyylikäs ja mun kakku on lähinnä kasa murusia ja kermavaahtoa. ostanut maailman ihanimman nahkahameen ja sukkahousut ja rakastunut niihin ja rakastunut niihin palavasti siivonnut, joka ikisen kämpästä löytyvän nurkan katsonut ihan liikaa *Grimmiä ja American horror storya järjestäny sunnuntaiks synttärikahvituksia sukulaisille  juonut oluen. jes. ♥ nukkunut pommiin suorittanut anniskelupassin ja hygieniapassin loistavasti kumma kyllä. 

Aika kuluu niin mielettömän nopeeta. Vastahan mä täytin 18 ja nyt mä oonkin yhtäkkiä 19. Vastahan mä hain ammattikorkeakouluun opiskelemaan ja nyt ensimmäinen lukuvuosi on lähes puolessa välissä. Ehkä mä jonain päivänä huomaan olevani 80-vuotias, enkä oo ehtinyt tekemään mitään tärkeetä. Mut ehkä silti on ihan ok maata päivät välillä vaan sohvalla ja tuijottaa lempisarjaa tai sit leipoo hulluna sukulaisia varten kuten mä oon nyt tehnyt. Ei kai kaikkien tarvi olla mitään supermiehiä tai -naisia? Mä ainakin aion tällähetkellä vaan supershoppailija (kröhöm. tai opiskelija), joka bongaa aletangosta täydellisyydet tai h&m:ltä halvan ihanan nahkahameen.

2 kommenttia:

  1. ooooo ihana toi nahkahame ja koko asu ylipäätänsä! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis toi sun hame! Ja välillä saa kyllä todellakin ottaa rennosti :)

    VastaaPoista