23.12.2014

23rd December - cozy outfit

moi1 moi2 moi3 moi4 moi6 moi7 Oon viimepäivät vääntäny piparkakkutaloo valmiiks ja valmistellu muuten vaan joulua. Tosin mun joulufiilis tuntuu olevan eksyny jonnekin, mutta ehkä se palailee matkoiltaan huomiseen mennessä. 

Koko Suomessa on hehkutettu lumen tulosta. Tuntuu kuitenki siltä, että Ikaalisissa meillä kotona on ainut paikka, jossa ei oo lunta satanu pitkiin aikoihi. Lunta on kuitenki onneks just sen verran, että näyttää talvelta. Toivon vaan, että huomiselle iskee kunnon lumisade! 

En oo moneen päivään jaksanu laittaa itteeni ja oon vaan pitäny höntsyilypäiviä - oon vedelly kaikki päivät vaan yöhousut päällä, kun ne on niin täydellisen mukavat. Tänään vedin vaihteeks päälle mun nahkahameen ja miljoona vuotta vanhan neuleen, jota en oo ikinä oikein osannu käyttää. Nahkahameen kanssa se näyttää kuitenki ihan kivalle jopa!

Mitäs tykkäätte? 

5 kommenttia:

  1. Tosi ihana banneri sulla!:)

    http://sofiaelizabetha.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. i don't understand what you wrote but i love your pictures and your outfit :) x

    www.mktatiana.wordpress.com

    VastaaPoista
  3. Waude mitkä kengät! :) kiilakorkkarit on parhaita! :>

    VastaaPoista