28.12.2014

Christmas presents

Aattelin vihdoinkin tulla esittelemään mun joululahjat. Sain tosi paljon kaikkea hyödyllistä, vaikka en mitään erityisemmin ollut toivonutkaan. Tykkäsin suuresti kaikista mun lahjoista ja kaikille löytyy varmastikin käyttöä. Saamani lahjarahat oon jo osittain jopa laittanut käyttöön. Hah! 
joululahjat IMG_7432 Leivontakulhoja ja muumirasia. Kippoja ja kuppeja ei voi ikinä olla liikaa. Mulla alkaa vihdoinkin olemaan sen verran leivontakulhoja, että leipoessani ei tarvi alkaa kesken kaiken tiskaamaan jotain kippaa puhtaaks. Ainut ongelma on vaan se, että meillä on aika rajallisesti kaappitilaa ja tuntuu siltä, että pitää hankkia pian joku erillinen kaappi astioille, että saan ne kaikki mahtumaan jonnekin. Hah.
IMG_7430 Taika kahvikuppeja ja lautasia. Molempia oli 6 kappaletta - kiitokset äitille näistä. Rakastan paljon tota taikasarjaa, kun noissa astioissa on niin söpö kuvio.
  IMG_7428 Mun nuorin pikkuveli oli askarrelut mulle pannun- ja mukinaluset lahjaks. Niin söpöt!
IMG_7426 Olin jo pitemmän aikaa suunnitellut hankkivani meidän makkariin jonkun huovan sängyn päälle, ettei aina tarvis kiskoo koko sänkyä auki, kun haluaa lämpimään. Mummu onneks osas ilmeisesti lukee mun ajatukset ja hankki mulle lahjaks Pentikin kaisla-huovan. Toi on todella paksu, iso ja lämmin!
IMG_7423 Avonin puuterikuulat ja sivellin. Nää tulee todellakin tarpeeseen. Edellisistä kuulista oli jo puolet lennelleet hukkaan ja mun vanha sivellinkin on tooosi kärsinyt. Ihan täydellinen lahja siis.
IMG_7421 Avonin shampoo, hoitoaine, suihkugeeli ja vartalorasva. Oon suurkuluttaja kaikkien kosmetiikkajuttujen suhteen ja nää tulee todellakin tarpeeseen. Nää oli vieläpä ihan älyttömän ihanan tuoksusia! IMG_7417 Taisin kerran valittaa mummulle, kuinka meillä ei oo oikein kunnon saksia tai sitten ne kunnon yksilöt on aina hukassa - nyt ei ainakaan oo saksista enää pulaa.
   Tädiltä sain Pikkumyy -ajastimen. Varmaan kaikki, jotka mun tuntee niin tietää, että mulla on tapana tehdä liian monta asiaa yhtä aikaa ja sen takia mä unohdan aina jotain. Kerran mä leivoin sämpylöitä ja menin istumaan koneelle siks aikaa, että ne paistuu - unohdin ne ihan täysin ja ne tuli lähes mustina ulos uunista. Tää lahja tulee siis tarpeeseen - kunhan vaan muistan käyttää sitä. Hah!
  IMG_7415 Jonkinlaista tarjotinta oon ettinyt pidemmän aikaa ja nyt voin onneks lopettaa etsinnän. Sen mukana tuli kivan väriset Finlaysonin patalaput.
   Sain myös kokkiveitsen. Vihaan kokkaamista tylsällä puukolla - nyt toivotavasti sekin ongelma on ratkaistu. Ootan jo innolla, että pääsen kokeilemaan tätä.
   IMG_7407
Policen "To be the queen" -tuoksu näkyi mun joululahjalistallani vuosi sitten. Sen jälkeen olin unohtanut tän tuotteen ihan kokonaan, kunnes nyt sain sen lahjaksi. Tuoksuu ihan älyttämän hyvälle ja toi pullo - jo se itsessään on täydellinen!

Näiden lisäks sain tietenkin suklaata ja rahaa. Suuri kiitos lahjoja antaneille ja tietenkin pukille näistä! 

5 kommenttia:

  1. Ihania lahjoja! Kaikki sellaisia, mitkä voisin ottaa itselle samantien! :)

    VastaaPoista
  2. Vau mitä lahjoja. Tossa Taika -sarjassa on tosi ihana ja nätti kuviointi.
    http://viivisti.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Vau tosi kauniita kuvia siulla ja toi tuoksu on kyl ihan sairaan hyvä!! :) <3

    Sait uuden lukijan :')

    VastaaPoista