2.12.2014

Dear santa - christmas wishlist

Joulukuun - vihdoinkin! Hassua ajatella, että jouluun on enää 22 päivää. Eihän siitä viimejoulustakaan oo kauaa. Vai onko? Mutta mikäs sen parempia tapa alottaa joulun odotus kuin kirjottamalla lahjalistan.
Joululahjatoiveita 1. Aito lampaantalja. Mun tekolampaantaljoilla on tapana kerätä kilotolkulla roskia itseensä, eikä ne suostu lähtemään edes kirveelläkään. Aidot kaikenlisäks tuntuu niin paljon pehmeemmiltä ja paremmilta.
2. Meikkipussi. Mun kaikki meikkipussit on joko meikkivoiteen peitossa, rikki tai rumia. Noi Ted Bakerin ykilöt on mielettömän söpöjä ja vieläpä tollasta muovia, jotka on helppo putsata. Täydellisiä siis!
3. Lehtiteline. Meillä tuppaa kämpillä olemaan kaikki paikat täynnä lehtiä - toisin sanottuna pöydän ääressä ei meinaa mahtua syömään. hah. Tommonen lehtiteline olis ihan älyttömän kätevä lajitellessa laskuja ja turhia mainoksia eri lokeroihin.
4. Puukot. Siis kunnon puukot. Tällä hetkellä meiltä löytyy koko kämpästä tasan yks terävä puukko - kaikki muut sitten onkin Halpa-Hallin halvimmasta päästä olevia ja sen on laatusiakin. Terävät puukot on ainaki mulle tärkeitä ruokaa laittaessa.
5. Astioita. Vielä puuttuis punaviinilasit. Iittalan taikalaseja puolestaan vois kerätä vaikka miljoonan - ne on vaan niin sulosia täydellisyyksiä. 
6. Essien kynsilakkoja. Kaikki kehuu noita, kuinka ne ei lähe lohkeilemaan ja on niin hyviä. Ikinä en oo ite raaskinut ostaa noita, sillä yli kymmenen euroo kynsilakasta tuntuu ihan liian kalliilta. Tekis kuitenkin mieli kokeilla jotain viininpunasta tai nudea yksilöä.

jouluuacjij 7. Lämpimiä neuleita. Mä oon ehkä maailman vilukissoin ihminen. (Voiko noin ees sanoo? hah) Tänäänki koulussa sormet melkein sinersi kylmyyden takia. Lämpimät neuleet olis kivoja paukkupakkaskelien vaarallisesti uhatessa.
8. Lyhty. Tää on ollut mun ostoslistalla koko syksyn, mutta en oo vaan saanut aikaseks ostettua. Nyt viimeistään jouluna olis kiva saada lyhty valasemaan talven pimeyttä.
9. DVD-bokseja. Yks mun vakavista riippuvuuksista on tv-sarjat. Jaksan kattoo niitä kerta toisensä jälkeen uudestaan ja uudestaan.
10. Tehosekoitin. Tykkään ihan älyttömän paljon tehä erilaisia pirtelöitä ja smoothieita. Tällänen tois helpotusta arkeen, kun ei tarttis enää tehä erikoisjuomia roiskivan sauvasekottimen voimin.
11. Karkkia ja suklaata. Mutta ehdottomasti hyvää sellasta! Joinaki jouluina oon saanut lahjaks jotain lidlin konvehtirasioita ja niitä ei oikeastaan voi kehua. hyi. Varmin valinta jouluks ainakin mulle on tavallinen Fazerin konvehtirasia tai ihan vaan tavallinen suklaalevy.
12. Torkkupeitto. Edelleenkin - talvi tulee ja mun täytyy aseistautua sitä vastaan. Meidän sänky kaipais kaverikseen jotain pörrösen lämpöstä peittoa.

Miltäs mun listani näyttää tänävuonna teidän mielestä? Entä mitä kivaa te ootte toivoneet?

1 kommentti:

  1. Tosi kivoja toiveita :) itse en ole saanut aikaiseksi edes keksiä mitä toivoisin :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista