18.12.2014

What's in my bag?

bag1 Mä en oo varmaan ikinä tehnyt tällästä "mitä mun laukustani löytyy?" -postausta, vaikka oonkin blogannut varmaan kohta jo neljä vuotta. Joten eiköhän nyt oo sit tän postauksen aika. 

Mulla on käytössä yleensä tää Kappahallista ostettu laukku. Hintaa tällä oli 20 euroa, mut tää on hintaansa nähden ollut ihan huippulaukku. Yleensä mä saan kaikki vähänkin kalliimmat heti hajoomaan. Tää on vieläpä tämmönen kivan yksinkertanen kultasilla yksityiskohdilla, joten tää käy hyvin kaikkien vaatteiden kanssa. 
bag2 bag3 Aina kämpiltä lähtiessä mä hoen "puhelin, avaimet, rahapussi" monta kertaa putkeen. Yleensä mä vieläpä ovella lähtiessä tarkistan, että nää on mukana, vaikka olisinkin tarkistanut ne jo pari minuuttia sitten. Avaimen peränä mulla on tommonen söpö pehmonalle ja sen ison koon avulla nää avaimet on niin paljo helpompaa löytää laukun pohjalta.
  bag4 Ennen mä en osannut käyttää kalenteria. En sit ollenkaan - tai sit mä viikon ajan jaksoin merkata kaikki ylös ja sitten se unohtui. Nyt ammattikorkeakoulussa mä en enää millää pysyis perässä kaikista menoista, kokeista, tehtävistä yms. Tiistainakin mun piti käydä hakemassa mun hygieniapassi, mut enhän mä muistanut - ihan vaan siks, että en ollut merkannut sitä kalenteriin. Ilman kalenteria olisin ihan kujalla todennäkösesti koko ajan. En varmaan muistais edes mennä kouluun.

Kalenterin muistiinpanot -osio mulla täytty ihan ennätysnopeesti kaikista kauppalistoista ja blogitekstien suunnitteluista. Niimpä mulla nykyään kulkeeki aina tommonen mun itte tuunaama vihko mukana ideoiden varalta. Kirjaan sinne yleensä myös koulussa muistiinpanoja ja voitte vaan kuvitella, miltä toi vihko näyttää sisältä päin. Ekalla sivulla on kauppalista, seuraavalla postaus-idea, kolmannella labraraportti ja neljännellä ravitsemus-käsitteitä. Huh huh. Ota nyt sieltä sit selvää, mikä teksteistä liittyy mihinkin.
bag5 Mulla kulkee laukussa aina mukana vesipullo, nenäliinoja, pastilleja, huulirasvaa ja yleensä purkkaakin. Ne onkin mun koulupäivien selviytymispakkaus. Etenkin ilman vettä mulle iskee ihan kaukee päänsärky.

Penaalina mulla on tommonen pinkki marimekon pussukka.
bag6
Pidennyksien takia mun on pakko kantaa laukussa aina harjaa, sillä niillä on tapana mennä aina joko enemmän tai vähemmän takkuun. Myös ipod on yks mun vakiovarusteista, jota ilman en pärjää. Tykkään kävellä koulumatkat joskus hyvin harvoin ihan liikenteen ääniä kuunnelle, mut kaupungin huminaanin kyllästyy ja silloin mä lykkään ihan ilomielin kuulokkeet korville ja uppoudun kävellessä musiikkiin. Mulla on kolmen kilsan matka kämpiltä koululle ja sinä aikana ehtii kuunnella monta hyää kipaletta. 

Kertokaas mitkä on teidän laukkujen niin sanottuja vakiovarusteita?

5 kommenttia:

  1. Kiva postaus:) Minun laukustani ei yleensä löydy muuta kuin puhelin, avaimet ja rahapussi :D Ellen sitten ole jonnekin pidemmäksi aikaa lähdössä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) Mun on pakko aina kantaa koko omaisuutta mukana. En pärjää muuten millää! :D

      Poista
  2. Mä kun jo luulin että olis saanut arvata, mitä sieltä laukusta löytyy.

    VastaaPoista
  3. rahapussi, kännykän laturi, kuulokkeet, avaimet & kalenteri+kynä, niitä ilman en oo lähössä mihinkään, paitsi nyt tohon voikin lisätä sateenvarjon, ku ei täällä muuta tuu ku vettä :( tahtoo lunta jo!

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus :) Mun laukku on aina ihan ylisekaisin ja sieltä löytyy milloin mitäkin :D

    VastaaPoista