31.1.2015

IN / OUT part. 2

Tällasta postausta oli hauskaa toteuttaa viimesyksynä, joten päätin tehä tällasen taas. Eli postaus sisältää mun tän hetken in ja out -juttuja. Nää ei todellakaan liity siis tän hetken oikeisiin muoti-ilmiöihin, vaan ihan mun omiin mielipiteisiin.
  INOUTJEEEINOUTREPPU REPUT
Repuilla mä en tarkota sellasia ala-asteaikoina käytettyjä violetteja kissakuvalla varustettuja reppuja, enkä yläasteella muodissa olleita Dakinen reppuja. Ei, ne saa unohtaa, sillä on olemassa tosi paljon ihan älyttömän söpöjä reppuja! Reput on niin paljon kätevämpiä kuin laukut, joita kantaessa meinaa hermot mennä välillä. On niin paljon kätevämpää esimerkiks kouluun kävellessä vetää vaan reppu selkään! Mulla on ainakin tällä hetkellä suunniteilla ostaa joku kivalla printillä varustettu reppu tai sit nahkareppu.
     INOUTPEITTOTYYNYKASAAAAJEEPEITTO- JA TYYNYKASAT 
Sänky tai sohva ilman miljoonia tyynyjä ja peittoja näyttää niin tylsälle. Ite oon ainaki innostunu laittamaan tyynyjä ja torkkupeittoja paikat täyteen. Niistä tulee ihanan kotonen olo.

INOUTVÄRIKÄSSSSSSVÄRIKKÄÄT URHEILUVAATTEET
Päädyin ostamaan pari viikkoo sitten uuden juoksutakin ja kyllä huomaa, kuinka motivaatio nousee taivaaseen uusien vaatteiden myötä. Etenkin kaikki värikkäät vaatteet innostaa nousemaan sohvalta lenkille ja treenaamaan.
  INOUTJJEJEJJINOUUTUTUTJJEJE HOPEAN JA KULLAN YHDISTÄMINEN
Miks kultaa ja hopeaa pitää yhdistää - asia, jota en oo ikinä ymmärtänyt. Ite oon tarkka (okei, yleensä vähän liianki tarkka) sen suhteen, että mun päältä ei kerralla löydy sekä hopeaa että kultaa. Kamalimmalta toi yhdistelmä näyttää silloin ku noita kahta on yhdistetty yhteen ja samaan korun. Hyi.
   INOUTTTJEJEJPAKSUPOHJAISET KENGÄT
Kertokaa joku mulle, mikä noiden läskipohjien idea on... En voi vaan ymmärtää, minkä takia normaaleihin tennareihin lisätään korkoa monta senttiä. Onko täs ny kyse sit jostain ihmisten pituuskriiseistä vai mistä. No, näyttää joka tapauksessa mun silmään ihan kamalta.

INOOOUUTUTUTGLiitttejGLITTER
Glitter - se näyttää kivalle, mutta auta armias, kun siitä yrittää päästä eroon. Kynsistä sitä saa hinkata muutaman sata vuotta pois ja siltikään se ei kaikki lähde. Tai vaikka lähtiskin, niin sitä glitteriä löytyy vielä viikonki päästä naamasta ja ties mistä. Glitter -meikin kanssa mä en ees halua lähtee leikkimään. Näyttäisin varmaan ihan diskopallolta sen jälkeen. Hah.

kuvat: weit

8 kommenttia:

  1. itellä on nyt koruissa "in" noi tommoset isommat hopeanväriset kaulakorut, kullan värisistä en oikeastaan koskaan ole pitänytkään niin se on vähän semmonen kesto "out" :D
    varmasti fiksuimman kuullonen kommentti minkä oon ikinä kirjottanut :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas kulta on aina in ja hopee oikeestaan ainakin tällä hetkellä out -listalla. :D Kyllä sun kommenttis oli ihan tarpeeks fiksu! :D hah! Ihanaa ku jaksat aina kommentoida jotain. :)

      Poista
    2. Hehee, kommentointi piristää kummasti :D

      Poista
  2. Itellä on yks kiva reppu, joka on periaatteessa ihan samantyylinen kuin tuossa vasemmassa kuvassa, mutta eri kuosilla ja siinä on vain yks "etutasku". En vaan uskalla käyttää sitä kun tuntuu että sitä ei pysty "vahtimaan" samalla tavalla kuin laukkua. Vahtimisella tarkoitan sitä, että varsinkin kun repuissa ei ole vetoketjua, niin mua hirvittää että kuka tahansa pystyy tonkimaan sitä periaatteessa mun tietämättä : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi on kyl huono juttu reppujen kans. Mä kuitenki luotan siihen, että ihmiset ei tongi mun laukkuja! :D

      Poista
  3. Haha voin samaistua ton glitterin kanssa :-D

    VastaaPoista
  4. Oon niin samaa mieltä noista OUT jutuista :-D
    vaikka onhan ne glitterit tosi ihanat...mutta toi hinkkaaminen,argh!

    VastaaPoista