6.1.2015

Last day of holiday

Pakkanen paukkuu ja viimenen lomapäivä on meneillään. Oon päässyt vähän liikaakin lomailun makuun, eikä huomenna alkava parin viikon suurkeittiöharjottelu jaksais innostaa yhtään. Eniten mua mietityttää se, että millä mä nukahdan tänä iltana. Eilenkin silitin innoissani puolelta öin tyynyliinoja ihan virkeenä. 

Sunnuntaina palasin Ikaalisista kotikotoa takas Seinäjoella ja vitsit on outoa, kun ei ookkaan neljää pikkuveljeä ympärillä riehumassa. Eilenki mun oli pakko laittaa telkkarista joku random rikossarja pyörimään, ihan vaan siks, ettei olis niin hiljasta. Tekis niin mieli mennä myös pyörimään tonne lumeen, mut mitähän naapurit sanois, jos makaisin keskellä pihaa tekemäs lumienkeleitä. Hah! Kotona oli vaan niin mukavaa olla keskellä ei mitään ja leikkiä lumisotaa ja rakentaa lumiukkoja veljien kans.

asuua1 asuua5 asuua6 Pienien kaupunkien etuja taitaa olla se, että kirjastoissa ei käy niin paljon ihmisiä ja niistä voi jopa löytää kirjoja, jotka on lukulistalla. Ikaalisten kirjastosta löysin viikko takaperin kauheen kasan kivoja kirjoja luettavaks. Seinäjoella oon kans yrittänu ahkerasti metsästää hyviä kirjoja, mutta kun ei - kaikki on aina lainassa.

Onko joku muuten lukenut tota Veronica Rossin kirjaa? Ite oon lukenut noin 50 sivua ja oon vähän kahden vaiheilla, että lukisko loppuun vai ei. Vaikuttaa niin oudolle ja sekavalle...
  asuua3 asuua2Nää nahkalegginssit on myös viimeaikaisia uusia ostoksia. Ne sopii ihan täydellisesti kaikkien isojen neuleiden kans.
  asuua4asuua8 asuua7
Voitin jo ennen joulua tämmösen paketin eräästä blogiarvonnasta. Voisinkin juhlistaa viimestä lomailtaa suklaanamion ja saunan kera!

Mukavaa loppiaista teille kaikille! 

8 kommenttia:

  1. Jään kyllä seurailemaan sun blogia :) Huomasin että meillä on hieman samantapainen tyyli, omistan tosi samantapaisia vaatteita ja itseasiassa se jonkun postauksen valkoinen pitkä neuletakki tais olla ihan sama mikä mullakin on :D Pakko kommentoida vielä tota Veronica Rossin kirjaa siten, että olen joskus lukenut sitä muutaman kappaleen muttei oikein napannut, ja nyt se tuolla kirjahyllyssä on jo ollut vuoden koskematta haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Haha! :D Mut toi kirja kyl vaikuttaa tosi oudolle. Jostain oon kuitenki lukenu, että se paranis roimasti loppua kohden, mutta saas nähdä. Kai mä ton ainakin yritän lukea! :D

      Poista
  2. Ihana toi sun banneri! :) blogin ulkoasuki on mukavan rento ja yksinkertainen. :) oot tosi nätti!

    http://essiikaroliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia :) Tää oli muuten yks harvoista blogeista jonka postauksia jäin ihan lukemaan, yleensä selaan vaan kuvat, mutta sulla oli jotenkin kivan erottuva tapa kirjottaa. Oot myöskin tosi nätti ja sait täältä uuden lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! Tää todellaki piristi päivää! Kiitos miljoonasti! :)

      Poista
  4. Sulla on aivan ihanat hiukset! :) Ja aivan pakko kysyä että mistä oot löytänyt nuo nahkalegginssit? Itellä on ollut jo monta vuotta tuollaset etsinnässä.. :D

    ♥:mamitun.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kitos! :) Noi nahkalegginssit on Vero Modasta ostettu muutama viikko sitten. Eli kannattaa käydä sieltä kattomas. :)

      Poista