13.1.2015

What I've been doing

11122333 Viime päivinä mä olen... 

♥ ...hullaantunut ebayhin. Voi sitä nättien korujen, vaatteiden ja mitä ihmeellisimpien härpäkkeiden määrää - vieläpä niin halpaa. Tänään kolahti postilaatikkoon jo yhdet suojakuoret. Oon rakastunut.

♥ ...juonut liikaa kahvia ja zero-colaa sekä niiden voimin yrittänyt päästä normaaliin päivärytmiin. Vuosi sitten mä en ees tykäänyt kahvista. Nykyään en vois kuvitella heräävänikään ilman kunnon kahvikupposta.

♥ ...ollut työharjoittelussa suurkeittiöllä sairaalassa. Melko raskasta hommaa ja oon ollut ihan poikki iltasin. Jännin juttu on tainnut olla se kun haettiin leikkausosastolta ruokia pois ja mä kuljin suurinpiirtein silmät varpaissani, kun pelkäsin näkeväni verta. hyi. Päivät on kaheksasta neljään ja päivänvalon näkemisestä saa vain haaveilla.
  11111

♥ ...haaveillut uusista vaatteista . Ei yhtään helpottanut, kun uus h&m -kuvasto tuli.

♥ ...muistanut Wreck this journalin olemassaolon. On niin piristävää avata randomisti joku aukeema ja paneutua sen tekemiseen. Ostin jopa muumivesivärit sivujen täyttämiseen.

♥ ...vihannut pakkasta. Aamusin ovesta ulosastuessa tulee melkein kauhee itkuikävä sänkyä kohtaan. Sitten kun vielä vähän tuulee, huppu ei pysy päässä ja sormet jäätyy miljoonista päällekäisistä tumpuista huolimatta. Kieltämättä on vähän kesää ikävä. Sitten saakin jo valittaa hyttysistä ja kun on kuuma. hah.

1111222
♥ ...nähnyt painajaisia. Katsoin lauantai-iltana Stephen Kingin kirjaan perustuvan the mist -leffan. Näin koko yön sen jälkeen unia verenhimoisista kärpäsistä ja hämähäkeistä. Kamalaa.

♥ ...kaivannut valokuvaamista. Kyllä, on tyhmää kun en kehtaa keskustassa mennä pyllistelemään ja ottamaan risuista ja lumikasoista kuvia. Oon ihan kotonakotona tottunut ottamaan kuvia, kun ihmisiä ei oo miljoonan kilometrin säteellä missään ja voin ihan muitta mutkitta maata maassa selälläni ja ottaa puusta kuvaa. Myöskään piemeys ei helpota asiaa. Pöh.

♥ ...katsonut True Bloodin seitsemättä kautta. Oikeesti, harva ohjelma on saanut mua pysymään otteessaan monen kauden ajan. Ostin filmnetin kokeilukuukauden kymmenellä sentillä ja eilenillallakin mun postausaikeet peruuntu, kun unohduin tuijottamaan kyseistä sarjaa melkein puoleen yöhön asti. "Mutta kun mä haluun katsoo vielä yhen jakson! Ja ehkä vielä yhden tän jälkeen." 

11 kommenttia:

  1. Voi vitsi, tää oli kiva postaus sulta :-) Ihanan pirtsakka!

    VastaaPoista
  2. Vuosi sitten mä en ees tykäänyt kahvista. Nykyään en vois kuvitella heräävänikään ilman kunnon kahvikupposta.

    Mä oon kuullu ton lauseen kaikilta, jotka on alkanu juomaa kahvia :D Itse en vieläkää osaa juoda, että vannoutunut teeihminen aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! :D Ite en varmaankaan opi ikinä juomaan teetä, sillä viimeks kun join sitä, niin sain heti sen jälkeen mahataudin. hyi. Ajatuskin oksettaa. :D Mutta ehkä mä kuitenkin vuoden päästä toteen, että en pärjää enää ilman teetä ja en olis kuvittellut vuosi sitten ikinä juovani sitä. hah! :D

      Poista
  3. Ihania kuvia! Muakin inhottaa talven kylmyys ja pimeys ku ei pysty tekemään yhtään mitään :D

    http://livin-thedream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. kivan oloinen blog sulla, jatkan kyllä lukemista mielellään! :)

    http://lipglossandlimedrops.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ahhhh, True Blood. Parasta viihdettä. Koskaan. Kattonu kans kaikki kaudet useaan kertaan. Ja aina mua vituttaa lopussa kun se loppuu eikä lisää oo tulossa! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon ainaki ne ekat kolme kautta kattonu moneen otteeseen. Se on kyl todellakin ihan paras sarja! :) Mikään ei oo pahempaa ku se, että joku ihan paras sarja loppuu kokonaan. :(

      Poista