29.1.2015

Winter feelings

winter6 winter2 winter3 winter1 winter5 winter4 Talvisin mä rakastan niitä kahta puuta, jotka hautautuu aina lumen peittoon. Mä rakastan lumisia aitauksia, jotka vaipuu käyttämättöminä talven horrokseen. Mä rakastan tulen tuiketta, joka antaa iloa ja lämpöä keskellä loputonta pimeyttä. Mä rakastan jokaista lumista oksaa - ihan vaan koska ne yksinkertaisesti on kauniita. Mä rakastan jokaista lumihiutaletta, jotka tippuessaan kutittaa silmäripsiä ja ruohonkorsia. Mä rakastan sitä tunnetta, kuinka pakkanen ei enää tunnukaan niin kylmältä. Mä rakastan sitä, kun mä voin taas kuvitella olevani lapsi ja leikkiä lumisotaa unohtaen koko muun maailman olemassaolon.

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, ja tosi tyylikäs tuo sun asu :)

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihana postaus ♥ kuvat on kyllä juurikin niin talvisia että vautsi !

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja jotenkin tosi ihana tää postaus! :)

    VastaaPoista