15.2.2015

Day full of love ♥

valentines1 valentines6 valentines4 valentines3 valentines2 Mä heräsin ystävänpäivänä jo aikasin aamulla paistamaan lättyjä ja laittamaan aamupalaa valmiiks. Ja mitä sitä turhaan miettimään ruokien terveellisyyttä - mä tein ihan kunnolla rasvassa uitettuja rapeita lättyjä ja iskin niiden päälle muitta mutkitta suklaata kaiken muun lisäks! Perjantai-iltana mä leivoin aamua ajatellen vaahtokarkki-suklaa mutakakkua, joka ei kyl koostumukseltaan ihan mutakakkua ollut. Haha! Mut olipahan ainaki hyvää!
   Tulipahan viimeviikon aikana ostettua myös Fifty shades of grey -kirja, koska onhan mun pakko lukee kirja, kun se myös elokuvissa pyörii. Haha! Onko joku teistä lukenut sitä? Olis kiva kuulla, että onko se ihan kamalaa kuraa vai lukemisen arvone...

Hyvää ystävän päivää teille kaikille näin päivän myöhässä! ♥

4 kommenttia:

  1. Hei vitsit eksyin tänne sunki blogii ja tää on ihana! ♥

    VastaaPoista
  2. FSOG ihannoi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Jos tykkää lukea sellasta, niin mikäs siinä sitten... (Nainen sanoo turvasanan, mies jatkaa silti=raiskaus. Miehen mielestä naisen keho on sen myös ja pakottaa naisen syömään e-pillereitä.) Lisäksi kirjassa kuulemma on kohta, jossa mies ottaa tamponin naisen sisältä. Namnam.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi. Nyt mä en enää haluukkaa lukee :D

      Poista