2.2.2015

Favorites of January

Tykkään lukee tosi paljon muiden blogeista näitä kuukauden suosikit -postauksia. Näistä löytyy aina niin paljon hyviä juttuja ittellekin kokeiltavaks. En oo oikein aiemmin toteutellut ite näitä tälläsiä postauksia, mutta aattelin, että ehkä tänä vuonna voisin ainakin yrittää kerran kuukaudessa taikoo näitä.
  suosikit1Bolsius aromatic -huonetuoksu. Tää on toiminut meillä vessassa tuoksuna ja myönnettäköön, että kertaakaan ei oo ton huonetuoksun olemassaoloaikana meidän vessassa haissut pahalle!  Toi tuoksuu tosi kivalle ja pakkauksessa ainakin luvattiin tuoksun kestoks noin 3 viikkoa. Meillä se on nyt ollut sen 3 viikkoa vessassa ja vieläkään toi ei oo loppunut.  Seuraavaks aattelinki ostaa jonkun keväisen kukkaistuoksu version tästä.

suosikit6 Police to be the queen edp. Ihanan talvinen tuoksu, joka kestää iholla pitkäät. Mulle on ainaki tärkeetä, että tuoksu pysyy iholla koko päivän, eikä sitä tarvi lisätä tunnin välein.
  suosikit3American horror story - Freak Show. Mikähän mahtaa olla mun tammikuun katsotuin sarja? Hmm... Freak showta tuli tuijoteltua monena päivänä useempikin jakso putkeen. Edelleenkin koko AHS:n paras kausi on ykkönen, mutta tykkäsin myös tästä nelos-kaudesta tooosi paljon.

suosikit5 Baby lips Dr. rescue. Nää osu mun silmiin minimanissa ja pakkohan näitä oli kokeilla, vaikka ne normaalit baby lipsit ei mun suosioon päässytkään. Ostin tän sävyssä Just peachy ja tästä jää väriä tosi kivasti huuliin. Eniten mä tykkään juuri levityksen jälkeen siitä, kun näistä jää mentholinen ja viileä tunne huuliin!

suosikit4 Ohuet naruolkaintopit. Tän yksilön mä ostin kuun alussa alennusmyynneistä Vero Modasta ihan parilla hassulla eurolla. Kaikki ohutolkaimiset yksinkertaiset topit on niin helppo yhdistää muihin vaatteisiin ja nää antaa sellasen siistin vaikutelman. Tykkään ehdottomasti! Voisin hamstrata tän tyylisiä toppeja loputtomiin.

suosikit2
Avon advance techniques Instant repair 7. Kaikki Avonin tuotteet on yleensäkin olleet hyviä. Tääkään puteli ei tuottanut pettymystä. Tää hiusnaamio on todellakin yks parhaista, mitä oon ikinä kokeillut. Hiukset tuntuu tän käytön jälkeen ihan uskomattoman pehmeiltä ja terveiltä. 

8 kommenttia:

  1. pitääpäs laittaa tuo hiusnaamio kokeiluun! tuntuu että nää mun hiukset ei tunnu olevan elossa muualla kuin jossakin Espanjan meri-ilmastossa. oon jo melko varma että mua, mun hiuksia ja ihoa ei oo suunniteltu Suomen ilmastolle ja mun täytyy muuttaa jonnekin lämpimään :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyl kokeilla! :) Jos ei toi auta niin ei sit varmaa mikää (paitsi se ulkomaille muuttaminen. hah.) :D

      Poista
  2. Itsekkin tykkään lukea näitä kuukauden suosikki postauksi ja tää oli kyllä hyvä. :)
    Muistutit mua tosta American horror story sarjasta, joka mulla on jäänyt kesken, vosin aloittaa taas sen katsomisen kun saan Dexter sarjat päätökseen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyl kattoo noi kaikki kaudet! :) On niin mielenkiintonen sarja! :)

      Poista
  3. Tota hiusnaamiota pitänee itsekin kokeilla :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Heii mistä katot freak showta? o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosella sovelluksella kuin popcorn time katoin noi viimesimmät jaksot. Sen saa ladattua tietokoneelle tai vaikka tabletille ja sieltä löytyy myös suomen kieliset tekstitykset, ellei englannin kielen ymmärrys oo ihan parhaimmasta päästä. :)

      Poista