8.2.2015

Last time looking like this

backto8 backto6 backto5 Tavallisiin vaatteisiin on kiva aina yhdistää jotain spesiaalia ja mikäs sopiskaan perus valkosen kauluspaidan kans paremmin kuin mun kiilakorot, leopardireppu sekä nahkaset yksityiskohdat. Kuinkahan monella bloggaajalla on muuten ongelmia, kun yksään asukuva ei meinaa onnistua? Musta tuntuu, että kuvasin näitä kuvia ikuisuuden ja silti ykskään kuva ei miellyttänyt mua. Olis niin ihanaa olla semmonen ihminen, josta ei saa huonoja kuvia ollenkaan. Yleensä vieläpä, kun mulla menee hermot kuvien kanssa, niin mä rupeen vaan pelleilemään kameran kans ja mulla on sen jälkeen muistikortti täynnä kuvia, joissa mul on toinen toistaan ihmeellisempiä ilmeitä. 
   Vois tulla aika hauska postaus jos tekisin mun kamerapelleilyistä joskus ihan oman jutun. Haha! Kuinka moni haluu nähdä, kun mä venyttelen mun naamaani ihme asentoihin ja vedän silmiä kieroon? Heh!

Ja tää on muutes viimenen postaus tän näkösenä. Koin keskiviikkona pienen ulkonäönmuutoksen, josta aattelin varmaankin huomenna postailla paremmin. 

Viettäkää rentouttava sunnuntai-ilta! Huomenna taas virkeenä paluu arkeen!

8 kommenttia:

  1. Noi kengät on ihan superihanat! Mistä ne on? :)
    Voi vitsit, minäkin haluisin pienen muodonmuutoksen, en malta odottaa seuraavaa postausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin ne ellokselta joskus pari vuotta sitten! :) Hah onneks mun muodonmuutos oli vaan ihan pieni! :D Siitä vielä lisää tänää illalla, kun ehin paremmin koneen ääreen ;)

      Poista
  2. Mä en onnistumiseata tiedä, mutta laitan yleensä poikaystävän kuvaamaan kuvia ja kun en itsekään niin luonteva sillä puolella kameraa ole, ja nään ne kuvat kuin itse ottaisin niitä. Koita siinä sitten selittää mimmosia haluaa kun toinen näkee sen ihan eri tavalla :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin yhessä vaiheessa laitoin poikaystävän kuvaamaan mun kuvia, mut yritä nyt siinä sitten saada hyviä kuvia, kun toinen nalkuttaa, ettei jaksa enää ja kuvittelee, että pari hassua kuvaa riittää. Mulle paras ratkasu on ollu kameran jalka, mut silti tulee tosi usein niitä päiviä, kun oma naama ei vaan miellytä. Voi ku oliski joku ammattikuvaaja kaverina, joka osais ottaa täydellisiä kuvia kenestä tahansa. :D

      Poista