5.2.2015

Wreck this journal

journal2 journal6 journal5 journal1 journal3 journal7 journal4 Tää kirja jaksaa aina vaan inspiroida mua piirtämään ja tekemään kaikkea kummallista. Esimerkiks alimman kuvan kohdalla mä piirsin Homerin ja ihan oikeestikin pureskelin tota sivua. Haha. Ja tota paperiketjua tehdessä mä tunsin itteni ihan lapseks - tollasiahan on tullu tehtyä viimeks ala-asteella. Eikä sekään varmaan näyttäny oudolle, kun hypittiin pikkuveljen kanssa kurasilla kengillä tän kirjan päällä. Heh. Täydellistä.

Tänään olis tarkotus mennä kouluun vasta kolmeks, joten mikäs sen parempaa kuin kuvailla koko päivä ja vaan rentoutua koko aamu. Illalla sitten kotiin kello yheksän jälkeen ja huomenna taas kasiin kouluun matikan tunneille. Voi kuinka mulla onkaan ollu ikävä matikkaa! Viikonloppuna aattelin ajella Ikaalisiin kotikotio ja nauttia taas siitä, kun ei ite tartte tehdä ruokaa, siivota tai tiskata.

2 kommenttia:

  1. Heei. Kiitoksia kun linkitit mulle.. Pakko oli kommentoida kun huomasin tämän.. :) Mulla on kans wtj:iin liittyviä postauksia jokunen :D Harvoin nykysin näkee blogeissa tosta kirjasta kunnon postauksia, yleensä kirja vaan vilahtelee monien kuvissa, joten nää ilostutti mua hirmusesti :) Pitäs taas jotain tehhä itekin tolle kirjalleen pitkästä aikaa.. *___*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! :D Tota kirjaa on aina niin rentouttava tehdä :)

      Poista