3.3.2015

February Favs

Mä meinasin jo unohtaa kokonaan tän suosikit -postauksen. Vitsit kun kuukaudet vilahtelee ohi niin nopeeta, ettei sitä ehdi kunnolla edes tajuamaan. No, höpinät sikseen. Tälläsiin juttuihin tuli ihastuttua helmikuun aikana.
febfavs6 Proteiinipatukat. Mä oon innostunut syömään proteiinipatukoita aina treenin jälkeen. Nää on myös todella hyviä makeanhimon taltuttajia ja nykyään nappaankin mun pikkukolikoilla mukaan mieluummin protskupatukan kuin karkkipussin. Ihan ykköslemppariks on noussut Fastin mansikka-valkosuklaa -patukka. Niin hyvää ja taitaa vieläpä olla halvimmasta päästä. Haha.
  febfavs3Big Hero 6. Yks ilta kinasteltiin Eetun kans jälleen kerran siitä, mitä leffaa katottais. Mähän en haluu ikinä kattoo toimintaa, eikä Eetu puolestaan tykkää romanttisista leffoista. No, kompromissiks mä ehdotinkin sit Big Hero 6 leffaa, joka oli mulle ihan täysin outo. Yleensä en uusia lasten leffoja niin innolla kattele, mut tää oli niin ihana ja hauska! Voisin ottaa Baymaxin vaikka heti meille kotiin kaveriks. Suosittelen ehdottomasti kattomaan!
  PhotoGrid_1425376828900Sanni-2080 -luvulla & Kat Dahlia-Gansta. Nää kaks on ehdottomasti helmikuun popitetuimmat kipaleet. Sannin biisit on kaikki ollut tähän mennessä aivan mahtavia. Kat Dahlia taas oli ihan outo nimi mulle ja en voi olla muuta kuin onnellinen tästä löydöksestä.
  febfavs4Meikkivoidenäytteet. Opiskelijana ei millään raaski ikinä ostaa mitään meikkivoiteita kokeiltavaks. Onneks helmikuussa tuli lehtien välissä tosi paljon meikkivoidenäytteitä ja nyt en voi muuta kuin hymyillä. Mä nimittäin näiden kautta löysin mun seuraavan meikkivoiteen ja vieläpä oikean sävyn. Nyt ei tarttis enää muuta ku kipittää kauppaan hakemaan se.
  feefKukkakuosi. Varma kevään merkki on se, kun kaupat rupee olemaan pullollaan kukkakuosisia vaatteita ja löytää mut kävelemästä niiden keskeltä haaveileva ilme naamalla. Oon helmikuussa ostanut parikin tosi kivaa kukkavaatetta, jotka aattelin esitellä paremmin loppuviikon aikana.
  febfavs1Garnier Pure Active BB Cream. Muistatteko sen ensimmäisen BB-voiteen, joka ilmesty Garnierilta? Juuri sen, joka jätti naaman superoranssiks ja kiiltäväks. No, mun mielestä ainakin bb-voiteet on kehittyneet paljon siittä. Ensinnäkin tältä yksilöltä löytyy hintaa vaan vähän päälle 8 euroa. Toiseks, tää todellakin pitää ihon hyvässä kunnossa, peittää ja tästä löytyy suojakerroin 15. Mitä muuta BB-voiteelta voi edes pyytää? Täydellistä siis.

10 kommenttia:

  1. Voi apua miten ihanan näköisiä nuo kukkapaidat! Kesä tänne ja heti kiitos :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäki ootan niin paljo kesää ja sitä, että lämpömittari näyttäis vihdoinki vähintää +15! :)

      Poista
  2. Mä oon kans (taas) rakastunu kukkakuosiin ja proteinipatukoihin! Kesä tänne et voin alkaa käyttämään kunnolla kukkakuosia! :D
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :) Mä aattelin uhmata näitä keväisiä vesiloskakelejä ja käyttää nyt jo kukkakuosia!!! :D hah

      Poista
  3. Kiva postaus ja muutama näistä kuuluu myös omiin suosikkeihin! Iteki oon löytänyt pari hyvää proteiinipatukkaa ja voin lämpimästi suositella fitbarin patukoita, ne on niin herkullisia. Pitää tuota sun suosikkia päästä maistamaan :) Kukkakuosi on mulla taas pysynyt jo varmaan vuodenpäivät ihan lempparikuosina ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Tarviipa kokeilla niitä. :)

      Poista
  4. Ihanan kesäisiä paitoja! <3
    Mun pitäis varmaan ostaa ja kokeilla BB voidetta :)

    VastaaPoista
  5. Toi Lorealin Infallible 24-h Matte meikkivoide on mun uus ehdoton suosikki! Aknesta kärsineenä ja niiden arvista edelleen kärsivänä öljynaamana oon kokeillu varmaan kaikki markettilaatuset meikkivoiteet ja nyt tän löydettyäni en vois olla onnellisempi! :)
    Tahtois kans BB-voiteen, ja ostinkin joskus jonkun Lorealin, jonka sävy oli kaikista vaalein, ja sekin oli mulle liian tumma... ärsytys. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarvii varmaan kokeilla sitä josain vaihees. Ite menin ostaan nyt sen Maybellinen dream wonder nude meikkivoiteen ja oon ihan rakastunu siihe! :)
      Ja joo noi bb-voiteiden sävyt on ihan perseestä. Vaikka mulla onkin suht tumma iho luonnostaan niin mullekin tuppaa osa noista bb-voiteista olemaan ihan liian tummia... perhana

      Poista