1.3.2015

First of March

qqqqq2 qqqq4 qqqqq4 qqqq1Palattiin tänään auringonlaskun saattelemana Seinäjoella ja olo on tosi väsynyt. Pitänee herätä siihen todellisuuteen, että huomenna tarttee kiskoo ittensä ylös aikasi, enkä voikaan oleskella löllöfleecehousut jalassa puoleenpäivään asti.
   Mä oon vaan nauttinu viimesistä lomapäivistä ja viimeinkin pilkahtelevasta auringosta. Oon hortoillu pihalla kamera kädessä ja yrittäny olla välittämättä siitä, että sormet on umpijäässä. Oon myös epätoivosesti yrittäny saada jonkun ottamaan asukuvia, kun unohdin kameranjalan Seinäjoelle. No loppujen lopuks ainut joka suostui hommaan oli mun 7-vuotias pikkuveli ja kuvat olikin sen laatusia! Hah. No, olipahan ainakin normaalia hauskempaa! 
  Mulla on ensviikoks ihan älyttömästi kaikkia postausideoita, joita aion toteutella. Ja mulla on vieläpä keskiviikko ja perjantai koulusta vapaata, joten laatuaikaa luvassa!

Mä aion ainakin vielä ottaa ilon irti tän viikon viimesistä tunneista ja syventyä Harry Potter -leffojen bonuslevyjen poistettuihin kohtauksiin. Parasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti