16.3.2015

My everyday makeup products

Mä en muista, että olisin tän blogin aikana kertaakaan esitelly tarkemmin mun meikkipussin sisältöä. Noh, eiköhän oo sitten sen aika! Näitä meikkipussin sisältöpostauksia on aina niin mukava lukee muidenkin blogeista - näistä ne parhaat meikkivinkit löytyy eikä lehtien miljoonien mainoksien seasta. Haha!
makeup3 makeup4makeup5 1. Meikkivoiteena mulla toimii pari viikkoa sitten ostettu Maybellinen dream wonder nude. Ja pakko kehua tota maasta taivaisiin. Se peittää just sopivasti ja tuntuu iholla ihan samettisen pehmeältä - ihan niin kuin ei olis meikkivoidetta ollenkaan. Voisinpa melkein sanoo, että parasta, mitä oon ikinä kokeillut. Myös Garnierin Pure Active on mulla aktiivisessa käytössä, sillä se tuntuu todellakin pitävän ihon hyvässä kunnossa.  
2. Valokynää mä opin käyttään kunnolla vasta viimesyksynä. Nyt en vois edes kuvitellakaan eläväni ilman. Lumenen versiota mä levitän yleensä silmien alle, sillä se peittää hyvin. Avonin valokynää mä puolestaan käytän poskipäillä, huulen yläpuolella, kulmaluilla ja joskus leuassa tai otsassa. Valokynä antaa niin ihanan raikkaan ja virkeen ilmeen. 
3. Puuterina mulla on Maybellinen Dream Matte powder, jota oon tainnut kuluttaakin useamman purkin jo. Eli loistotuote siis. 
4. Siveltimet mä oon hankkinut vähän sieltä sun täältä: ebaysta, oriflamelta, avonilta... Tekis mieli testata joskus vähän kalliimpia yksilöitä ja katsoa, onko niillä oikeesti jotain todellista eroa.
5. Enkä muuten varmasti astu ulos ilman aurinkopuuteria! Tällä hetkellä käytössä on Avonin aurinkopuuteri- sekä poskipunakuulat.
makeup6 6. Tällä hetkellä mulla on käytössä rajauksia varten Avonin nestemäinen rajausaine. Vai mikskä tota ny pitäs oikein sanoo? hah! Ei ihan parhaimmasta päästä, mut ei sitä raaski vaihtaakaan ennen kuin puteli on tyhjä. 
7. Ei vissiin jää epäselväks, mistä mä ostan lähes mun kaikki meikit! Eli ripsivärinä mulla on Avonin supershock. Tää on muuten ihan huippuhyvää! Erottelee ripset nätisti, tuuheuttaa ja antaa selvää pituutta - täydellistä siis. Tätä tarttee hankkia jossain vaiheessa lisää.
8. Kulmakynänä mulla on joku Rimmelin halppiskynä, joka hoitaa asiansa just niin kuin pitääkin. Ihan passeli tuote siis. 
9. Myös mun luomiväri on rimmeliltä. Mä en ees oikeestaan omista paljoa luomivärejä, sillä niiden käyttö jotenkin aina vaan unohtuu. Tarvis varmaan hankkia yks vähän parempi paletti, jossa olis kaikki perussävyt.
10. Meikkipussin pohjalla pyörii aina kaiken sävysiä kajaaleita. Toi hopeinen on Rimmelin ja valkoinen Maybellinen. Etenkin tolla hopeella saa kivaa pientä hohtoa meikkiin ja valkonen on hyvä katseen avartamiseen.
  makeup711. Yleensä aina kun vaan muistan mä käytän Avonin vanilja -rasvaa mun huulille. Tuoksuu muuten hyvälle ja maistuu sitäkin paremmalle. Hah!
12. Rasvan päälle mä levitän usein jotain Baby Lips -huulirasvaa vielä lisäks tuomaan pientä väriä ja piristystä. Tota Just Peachya on kyl tullut tungettua huuliin melkein joka päivä.
13. Käytän muuten todella harvoin mitään huulipunaa. Mä en oikeestaan juurikaan edes omista huulipunia. Ainut joka on mulla vähän aktiivisemmassa käytössä on Lumene Natural Coden huulipuna sävyssä Nude Beige. Voi kun osaisinkin käyttää enemmän huulipunia. Pitää varmaan ostoslistalle lisätä joku oikein punanen yksilö.
  makeup2
Osaisko joku suositella mulle jotain hyvää punasta huulipunaa? Entäs mitäs tykkäsitte välillä tämmösestä meikkipainotteisesta postauksesta? 

7 kommenttia:

  1. Tosi hyvän ja kattavan postauksen oot tehnyt, oli mukava lukea sinun lemppareista! Ja rakastuin näihin sinun kuviin kyllä ensisilmäyksellä, niin kauniita oikeasti! :)

    VastaaPoista
  2. Tämä oli aivan erityisen kiva postaus! Ja ihanasti olet toteuttanut kuvat:) Tykkään tosi paljon näistä postauksista missä näkee mitä tuotteita on käytössä, koska näistä saa aina niin hyviä vinkkejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Tämmösiä pitää siis tehdä jatkossakin. :)

      Poista
  3. Päädyin jostain lukemaan sun blogia, ja vitsit että tykkään ihan hirmuna! Sul on todella rento ja omaperänen tyyli kirjottaa (peukut sille) ja kuvat on huippu laatusia ja mielenkiintosia :) Luin ties kuinka monta postausta taaksepäin ja ehdottomasti jään lukijaks! :)

    http://livefearlessly-ellen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit kun ihana kommentti! :) Ihanaa, kun joku välillä kehuu kirjoitustyyliäkin, kun nykyään ihmiset tuntuu kiinnittävän huomiota vaan kuviin. :) Kiitos paljon! :)

      Poista
  4. Oi miten ihana blogi sulla on! Jäin ensin tuijottaa kaikkia upeita kuvia ja ne jo sai mut niin vakuuttuneeksi, että sen jälkeen aloin lukemaan tarkemmin postauksia taaksepäin :') Jään ehdottomasti seuraamaan sua <3

    VastaaPoista