26.3.2015

My TOP 10 details / accessories

Mun piti höpöttää tähän alkuun jotain ei-niin.tärkeetä löpinää, mutta aivoihin tais iskee jonkin sortin blackout, eikä mulla oo hajuakaan mitä. No, ehkä on parempi jättää höpinät sikseen ja mennä asiaan. Päätin tähän postaukseen listata, millasista yksityiskohdista mä tykkään asuissa!

details1♥ nahka Nahkaa ei voi ikinä olla vaatteissa liikaa. Joku pieni nahkanpalanenkin jonkun taskun sivussa voi tehdä vaatteesta niin paljon mielenkiintosemman. Usein niinä päivinä, kun oon päälleni vetänyt tavalliset mustat Dr. Denimit, niin päädynki vaihtamaan ne nahkahousuihin, sillä asusta tulee niin paljon kivempi silloin. Nahka on vaan yks mun suurista rakkauksista!

details9♥ korut tekojalokivillä Kaikki korut, missä on pieniä tekotimantteja saa mun sisäsen sydänsilmäsen emojin hehkumaan! Haha! Timantit on tytön parhaita ystäviä - vai mitä? (Tai siis krhmm... Tekotimantit! Heh!)
   details8♥ viininpunanen Normaali ihminen innostuu viininpunasesta syksyisin - mä puolestaan voisin pukeutua siihen vaikka joka päivä kesää myöten. Mä en oo ikinä välittänyt pahemmin punasesta väristä, mutta viininpunasessa on sitä jotain! 
  details5♥ ylipolvensukat Tavalliset mustat sukat, paitsi erona vaan että nää on nostettu polven yläpuolelle - tuli sukista heti paljon mielenkiintosemman näköset. Tykkään näistä niin paljon! Siitä huolimatta, että iskä mulle kehtas viikonloppuna pottuilla, että oonkos menny leikkaan sukkahousuista yläosan pois!! Heh! Todellakin. Nää vieläpä lämmittää paljon enemmän kuin tavalliset nilkkapituset sukat. 
  details4♥ valkoinen kaulahuivi Jos mun pitäis valita yks juttu, mikä tulis löytyä jokaisen vaatekaapista, niin se olis valkonen kaulahuivi. Tää mun cubuksesta ostettu luonnonvalkonen versio päässyt yhdeks mun luottokaulahuiviks. Sopii niin hyvin yhteen kaiken kanssa!
  details10♥ kynsilakka Pystyisinkö oleen vuoden käyttämättä kynsilakkoja, tai edes viikon? Tuskinpa. Kynsilakka antaa aina piristystä päivään ja saa kynnet näyttämään paljon siistimmältä. Usein vieläpä joku just oikeen sävynen kynsilakka tekee jostain asukokonaisuudestakin paljon mielenkiintosemman ja antaa tietyn loppusilauksen.
  details3♥ ketjuhihnalliset laukut Mun suuri rakkaus nahkan ohella on laukut, joiden hihnoissa on ketjua! En tiedä, mikä niissä viehähtää, mutta ne on vaan yksiskertaisesti täydellisiä. Miettikää nyt tota vasemmassa kuvassa olevaa Mangon laukkua - eihän se näyttäis miltää ilman tota ketjuhihnaa.
  details6♥ reiät farkuissa Mä oon todella huono käyttämään tavallisia sinisiä farkkuja, sillä ne on jotenkin niin supertylsiä. Farkut reikien kera onkin sit ihan oma lukunsa! Kaikki farkut olis niin paljon paremman näkösiä, jos ne olis täynnä reikiä.
  details2♥ korkokengät Myönnetään, että käytän tosi harvoin korkokenkiä. Silti ne on mun listalla, sillä ne yksinkertasesti näyttää hyvälle! Mä vaan toivon, että vielä joskus osaisin käyttää enemmän korkokenkiä, mutta kun niillä ei vaan jaksa kävellä kauaa ja valitten aina mieluummin tennarit. Noh, onpahan ainakin kivoja koristeita hyllyllä! Heh!
  details7♥ kultaiset yksinkertaiset korut Mä oon viimeaikoina hamstrannu pelkästään kultasia koruja ja unohtanu kokonaan hopeen. Kultanen näyttää vaan paljon paremmalta mun mielestä. Etenkin tommoset yksinkertaset sirot rannekorut on niin nättejä!

Kertokaas millaset jutut on teidän lemppariyksityiskohtia asuissa ja mitä tykkäsitte tälläsestä postauksesta? Niin ja hei, kuvapostaukseen saa käydä vielä laittamassa ehdotuksia! (Klik!)

4 kommenttia:

  1. Olipa kiva idea tämmönen postaus, tosi mielenkiintonen! :) Ja taas kerran niin kauniit ja valoista kuvat!

    VastaaPoista
  2. Eksyin blogiis ja vaikuttaa näin äkkiseltään tosi kivalta! Mukava löytää pitkästä aikaa uutta luettavaa :)

    VastaaPoista