15.3.2015

Perfect Weekend

weekend2 weekend8 weekend5 weekend1 weekend4 weekend3 weekend7 weekekend7 weekend9 weekend6 Mä oon pyhittänyt koko viikonlopun vaan rentoutumiselle ja tehnyt niitä asioita, joista mä oikeesti tykkään. Eli joo, kuvista päätellen mä en oo tehnyt mitään muuta kuin syönyt, syönyt ja syönyt. Hah!
Noh, todellisuudessa mä oon herännyt aikasin treenaamaan, käynyt lenkillä ja nauttinut auringosta, lukenut hyviä kirjoja sekä vanhoja cosmopolitaneja, katsonut hyviä leffoja ja viimeisimpiä walking dead -jaksoja, tehnyt appelsiini-sitruuna makuvettä ja leiponut taivaallisen hyvää oreo juustokakkubrownieta! 
   Tota oreo juustokakkubrownieta on kyllä pakko kehua muutaman lauseen verran. Tai oreo ja oreo... Todellisuudessa käytin lidlin neo -keksejä, mut väliäkös sillä. Oli joka tapauksessa ehkä parasta, mitä oon ikinä maistanut, vaikka ulkonäöllisesti lopputulos ei ollutkaan ihan sitä mitä hain. Kuitenkin, ihanku olis syönyt palan taivasta. Juustokakku, keksit ja suklainen brownie yhdistettynä - eihän sen voi edes olla muuta kuin itse täydellisyys. Voisin laittaa ohjeenkin jakoon, jos jotakuta kiinnostaa!

Nauttikaa viikonlopun viimeisistä tunneista ja etenkin auringosta! Toivottavasti ette istu sisällä koneella lukemassa mun postausta, kun pihalla on tommonen sää! Haha! 

10 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi, miten mie vasta nyt tämän löysin! Tosi kauniita ja raikkaita kuvia <3 Ja niin kaunis tyttö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Piristit mun päivää niin paljon tällä kommentilla! :)

      Poista
  2. Tää on tosi ihana blogi! Tykästyin tosi paljon tän "valomaailman" *o*
    p.s ootte tosi söpöjä ♥

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania, pirteitä ja raikkaita kuvia <3 Vautsivau, tuli jotenkin tosi hyvälle mielelle tästä postauksesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) Kiva kuulla, että tää postaus tuottaa pientä iloa jollekki! :D

      Poista
  4. Oi miten ihana postaus ja voi vitsit mitä kuvia ♥ ootte kyllä suloinen pari, hih !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Kerranki sain ton yhen mun kans kuviin. :D ♥ heh

      Poista
  5. Ei vitsit miten oon kateellinen, sun viikonloppu vaikuttaa niin ihanan rennolta! Itellä ku menee kaikki aika lukemisee ja stressaamisen tällä hetkellä :'( Ja vitsit miten söpöja kuvia teistä kahdesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä muistan kun mä kirjotin vuosi sitten ja se oli vaan lukemista, lukemista ja lukemista. Ei paljoo jäänyt aikaa muulle. Mut onneks sulla pian helpottaa! :) Kiitos. :)

      Poista