8.3.2015

Random facts about me

Viikonloppu hurahti taas ihan älyttömän nopeesti. Ajeltiin taas Ikaalisiin ja käytiin serkun synttäreillä. Kyllä viikonloppu vaatis viel yhen ekstrapäivän, että ehis tehdä ihan kaiken tarpeellisen. Mutta höpinät sikseen.

Teitä lukijoita on viimeaikoina tullut ihan huimasti lisää ja aattelin, että tämmönen faktapostaus olis hyvä tähän väliin ja näitä on vieläpä aina niin kiva tehdä. Eli tässä siis muutama juttu, joita kaikki ei ehkä musta tiennyt! 
rrrr3 1. Oon muuttunut ihan siivoushulluks ja musta on todella tärkeetä, että paikat näyttää siistille. Siis nimenomaan näyttää... Kun taas katsoo laatikoiden sun muiden sisään, niin niissä on ihan kamala sekasorto. Meidän tavaroilla ei oikein oo mitään järjestystä. Viimeks etsin mun ipodia kauheella hulinalla ja se tais loppujen lopuks löytyä mun meikkipussista. 

2. Aina kun mä nypin mun kulmakarvoja, niin mun nenää rupee kutittamaan ihan älyttömästi ja rupeen aivastelemaan.
  rrrrr53. Mä en osaa kirjoittaa normaalisti. Lyijykynällä kirjoittaessa mulla on aina tapana painaa kynällä paperia oikeesti tosi lujaa. Kaverit aina jaksaa ihmetellä, miten mun käsi ei väsy kirjoittaessa, kun melkein raastan paperiin reikiä.

4. Mä suutun todella helposti ja otan varsinkin väsyneenä pienistäkin asioista tosi helposti itteeni. Mutta mä en kuitenkaan osaa olla kiukkunen kauaa. Välillä yritän olla Eetulle kiukkunen, mut ei se onnistu, kun mua rupee lähinnä vaan naurattaan mun kiukutteluyritykset. 

5. Aina kaupassa mä käytän ihan liikaa aikaa salaattien, hedelmien ja vihannesten valittemiseen. Salaattipussit on pakko käännellä moneen kertaan ympäri, että varmasti saan sen täydellisen yksilön ja omenia mun on pakko painella ja puristella, ettei vahingossakaan yhtäkään kolhusta versiota eksy mukaan.
  rrrrr16. Mun on pakko saada aina kaikki mahdollisimman nopeesti. Yks päivä tulin koulusta kämpille ja Eetu oli silloin vielä töissä. Mulle iski kauhee kokishimo ja muistinkin, että sitä oli meidän jääkaapissa. Eetu oli kuitenkin edellisiltana vääntänyt korkin niin tiukkaan kiinni, etten saanut sitä millään auki. Noh, mä sitten fiksuna tyttönä sahasin puukolla pullon kylkeen reiän - olihan mun ihan pakko saada sitä kokista heti, eikä vasta tunnin päästä. 

7. Mulla on tapana nimittää asiota välillä tosi oudosti. Sanon kaikkia mun kokkaamia ruokia mössöiks ja vähänki löysempiä housuja lököpököhousuiks. 

rrrrr2 8. En osaa pestä hampaita paikalla normaalisti seisten. Yleensä siinä samalla yritän poistaa meikkejä, kävelen ympäri kämppää, siivoan ja ties mitä. Sen takia mä päädynkin aina epähuomiossa pureskelemaan mun hammasharjaa ja joudun ostamaan uuden parin viikon välein. 

9. Kaikki maitotuotteiden, joita ostan on pakko olla Valiota. En ees harkitte muiden merkkien ostoa, vaikka kuinka olis halvempaa. Pyrin myös aina ostamaan niin paljon puhtaasti kotimaisia tuotteita kuin mahdollista. Mua ärsyttää ihan älyttömästi se, kun jotkut ostaa esimerkiks ulkomaalaista maitoo... (Tai maitohan voi olla suomalaista, mut merkki ei...) 

10. Multa kysytään usein, että oonko ihan suomalainen. Ja joo, kyllä olen. Pienenä taisin näyttää vielä enemmän ulkomaalaiselta.
  rrrrr4

Niin ja hyvää naisten päivää teille kaikille ihanaisille!

6 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Haha ja toi kokis juttu :'-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kärsin vissiin lievästä kokisriippuvuudesta, kun sitä on aina pakko saada heti :D

      Poista
  2. Toi 5. on niin minä :D
    Ja toi kokisjuttu oli aika hauska haha :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah! :D Kokista on aina pakko saada ja teen näköjää mitä tahansa sen eteen! :D heh

      Poista