30.3.2015

Spring outfit inspiration

Onneks en oo ostanut uusia kevätpopoja, sillä pihalla näyttää enemmän marraskuulta kuin alkavalta huhtikuulta. Lumisateen inspiroimana päädyinkin kasaamaan muutaman keväisen inspiskollaasin. Päätinkin koota kollaasit muutaman vaatekappaleen ympärille, jotka on ehdottomasti mun kevään ostoslistalla.
  kollaasi11. White Jacket Mä oon niitä ihmisiä, jotka käyttää joka päivä samaa takkia. Tälläkin hetkellä mä omistan vaan mustan nahkatakin sekä armeijan vihreen yksilön kevät- ja syksykäyttöön. Totta kai mulla on siis suunnitelmissa ostaa pitkästä aikaa uus takki. Oonkin haaveillut valkosesta nahkatakista pitkään. Sen ympärille olis niin helppo koota erilaisia asukokonaisuuksia. Etenkin puuterin värinen toppi valkoseen takkiin yhdistettynä olis tosi perfekto. 
kollaasi4 2. Jumpsuit Mun koko viimekesän lempparivaate oli kukkakuvioinen jumpsuit. No, nyt oonkin suunnitellut ostavani, jonkun vaaleen version, johon vois yhdistää kaikkia kesäsiä kirkkaita värejä. Etenkin toi vaaleekuvioinen jumpsuit yhdistettynä punasiin kynsiin, huuliin ja laukkuun olis ihan älyttömän hyvän näkönen yhdistelmä.
kollaasi3 3. Flowers Mun kukkarakkus ei varmastikaan lopu ikinä! Kesän juhlia varten kukkapanta olis superihana ja kukkatoppejahan ei voi ikinä olla liikaa. Myös farkkutakki on ollut hakusessa pitkään, mutta täydellistä ei oo vieläkään sattunut eteen. 
kollaasi2 4. Ripped boyfriend jeans Jos joku olis mulle ehdottanu muutama kuukausi aiemmin löysien fakkujen pukemista, niin hyi... En varmasti olis miettiny kahta kertaa mun mielipidettä niistä. Nyt jopa ajatus boyfriend -farkuista on kuulostanu tosi houkuttelevalta - etenkin semmoset revityt. 

Omat suosikkini näistä asukokonaisuuksista kuitenkin on ehdottomasti 1 & 2 - niin kivan simppelit, mut silti tavallaan erikoiset. Mitkä näistä miellyttää teidän silmää eniten?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti