6.3.2015

Spring Shopping Haul

Tajusin, että en oo pitkiin aikoihin esitellyt mun ostoksia ja näitä on vähän kertynyt. Hups. No, oon löytänyt viimeviikkoina tosi paljon kaikkia kivoja vaatteita kevättä ja kesää aatellen. Nyt kun vaan vihdoinkin saisin niitä aurinkoisempia säitä harmauden ja räntäsateen sijaan. Onneks ensviikon sääennustus näyttää hyvältä!
shoppings5 topit: gina tricot, h&m & gina tricot
shoppings6 urheilurintsikat: gina tricot
shoppings8 huivi: cubus
shoppings19 toppi: bik bok jakku: h&m
shoppings4 aurinkolasit: h&m koru: h&m
shoppings3 yöshortsit: h&m
shoppings10 paita: h&m
shoppings1 siveltimet: ebay
shoppings9 paita: gina tricot
shoppings2 rannekoru & sormukset: ebay
shoppings12 kaulakoru: ebay paita: h&m
shoppings7 hame: h&m

Mä voin nyt jo näistä vaatteista kuvitella niin monta kivaa asukokonaisuutta ja näillä pärjää jo hyvin läpi kevään. Vielä mun ostoslistalla olis kevääks muutama juttu. Ja ehdottomasti täytyy hankkia uudet ballerinat, sillä edelliset - ja ainoot - päätti hajota syksyllä tehdyllä baarireissulla. Kumma juttu. Hah! 

Mitäs tykkäsitte mun hankinnoista? 

8 kommenttia:

  1. Ootpas löytänyt kaikkia ihania vaatteita! :) Itsekin odotan kun pääsee shoppailemaan kaikkia tuollaisia kevät ihanuuksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon kyl niin tykästyny kaikkiin näihin mun uusiin juttuihin! :) Ja vaikka mäki oon nyt viime aikoina shoppaillut paljon, niin silti tekis mieli vaan hankkia kaikkia ihania kevätjuttuja lisää! :)

      Poista
  2. Sairaan kiva postaus, tällasia vois olla useemminkin! Erityinen lemppari on noi kukkakuvioiset yöshortsit :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarvii kyl useemmin tehä näitä ostospostauksia, ettei aina pääsis kertymään kauheeta röykkiötä kerralla esiteltäväks! :D hah. Iteki tykkään noista yöshortseista toooosi paljon! :) Kukkakuvio on vaan niin täydellinen. :) ♥

      Poista
  3. Ihania vaatteita!!
    Mun lempparit on noi korut ja valkoinen paita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Iteki tykkään niistä ihan sikana! :D

      Poista
  4. Oi apua ko ihana tuo mustavalkonen puoli pitkähihanen! Paljonko makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä oli hintaa muistaakseni kymmenen euroa :)

      Poista