10.3.2015

The Liebster Award

Lebster Award haasteeseen


Blogeissa on viime aikoina pyörinyt haaste nimeltä "The Liebster Award". Haasteella on tarkoitus saada näkyvyyttä blogeille joilla on alle 1000 lukijaa. Haasteesta kiitokset Lauralle. Tarkoituksena on vastata 11 kysymykseen ja keksiä 11 uutta kysymystä ja lähettää nämä kysymykset 11 bloggaajalle. Mutta pidemmittä puheitta, käydäänpäs kysymysten kimppuun!


1. Miksi aloitit blogin pitämisen?
Mä oon tykännyt valokuvata pienestä pitäen kaikkee mahdollista. Myös kirjoittaminen on ollut mulle aina helppoa ja miellyttävää touhua ja pienenä jopa yritinkin kirjoittaa kirjaa. Mikä oliskaan parempi tapa yhdistää nää kaks mun rakastamaa asiaa kuin blogin pitäminen.

2. Missä maissa olet käynyt?
Ranskassa ja Ruotsissa - nääkin on ollut koulun kautta tehtyjä reissuja. Musta olis todella ihanaa matkustella enemmänkin, mut jotenkin se ulkomaille lähteminen kuulostaa tosi vaikeelta, kun en oo ikinä oikein käynyt missään.

3. Mikä on lempikosmetiikkamerkkisi?
Mietin tähän kohtaan aluksi jotain kalliimpaa ja hienompaa merkkiä, mutta pakko kuitenkin mainita Avon! Tuotteet on tosi laadukkaita ja opiskelijapudjetille sopivia. Tältä merkiltä löytyy vieläpä kaikki, mitä kuvitella voi: hiusvärejä, ripsivärejä, deodorantteja, yms.

4. Mikä on elämän tarkoitus?
Filosofinen ongelma, johon ei varmastikaan oo yhtä oikeeta vastausta. No, mun mielestä elämän tarkoitus on selvittää, millaisista asioista oikeesti välittää ja toteuttaa niitä, tehdä mahdollisimman paljon hyvää, rakastaa ja olla onnellinen. Tähän kysymykseen on mun mielestä niin paljon oikeita vastauksia kuin on ihmisiä maapallolla.
PhotoGrid_1426008088739 5. Kuinka monta sisarusta sinulla on?
Mulla on neljä pikkuveljeä, joista vanhin täyttää kesällä 18 ja nuorin täyttää 8. Hui, kun on kamalaa ajatella, kuinka vanhoja mun veljet on - vastahan ne oli ihan pikkusia.

6. Mistä asiasta itsessäsi pidät eniten? (ulkonäkö/luonne)
Ulkonäössäni mä tykkään todella paljon mun tumman ruskeista silmistä, kun taas luonteessani tykkään eniten siitä, että mä osaan kuunnella ihmisiä ja arvostaa heitä.

7. Mikä on paras muistosi?
Ehkä se, kun ajeltiin kello neljä aamuyöllä ympäri kyliä kavereiden kanssa ja vain naurettiin tai se, kun Eetu sano mulle ekaa kertaa todella rakastavansa mua tai sitten se, kun mä opetin mun pikkuveljeä ajamaan polkupyörää ja olin melkein onnenkyyneleet silmissäni, kun se oppi viimeinkin. En mä pysty määrittelemään yhtä ainoota asiaa mun parhaaks muistoks. Mulla on lukemattomia hyviä muistoja, jotka on omalla tavallaa hyviä ja niin ainutlaatuisia, ettei niitä pysty laittamaan järjestykseen.

8. Onko sinulla vaatekaappi vai -huone?
Mulla on vaatekaappi (jota en osaa pitää siistinä ja joka kaipais siivousta vähintään kerran viikos) ja sen lisäksi mä säilytän mun vaatteita vaaterekissä näkyvillä.
PhotoGrid_1426008286655 9. Mitä arvostat muissa ihmisissä eniten?
Sitä, että jokainen on ainutlaatuinen ja ikinä ei tuu vastaan kahta samanlaista. Jokainen on omalla tavallaan tärkeä. Yksittäisenä piirteenä taas ihmisissä mä arvostan ainakin sitä, että joku osaa ottaa huomioon kaikki erilaisetkin ihmiset. Musta on aivan mahtavaa tavata sellasia ihmisiä, jotka ihan ennakkoluulottomasti tutustuu kaikkiin esimerkiksi ulkonäöstä piittaamatta.

10. Onko sinulla lemmikkejä? Mitä?
Täällä Seinäjoella mulla ei oo lemmikkejä, sillä meidän kämppään niitä ei edes saa ottaa. Nyyh. Kotona Ikaalisissa mulla on kissa, jonka nimi on Kisu. Haha. Se on maailman suloisin, vaikka onkin jo vanha raasu. Sen seura kuitenkin jaksaa aina piristää ja mikään ei oo niin rentouttavaa kuin painaa pää kehräävän Kisun päälle ja silittää sitä.

11. Jos saisit yhden päivän olla ketä tahansa maailmassa, ketä olisit ja miksi?
Jos ei tarvitse sanoa ketään, joka on oikeasti olemassa, niin mä olisin ehdottomasti Ron Weasley. Musta olis ihan mahtavaa elää päivä tylypahkassa opiskellen muodonmuutoksia ja pimeyden voimilta suojautumista. Ron on myös mun suosikkihahmo ja superhauska. Muutenkin musta olis siistiä kokeilla, millasta on olla poika - voisin kusta seisaaltani ja testata, onko se pyttyyn osuminen oikeasti niin vaikeeta.

PhotoGrid_1426008202373

Mun kysymykset:
1. Mikä eläin haluaisit olla?
2. Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?
3. Mistä haaveilet?
4. Mitä pelkäät?
5. Millaisia blogeja tykkäät lukea?
6. Mitä viittä eri asiaa kaipaat tällä hetkellä?
7. Mikä on suurin asia, jonka olet saavuttanut elämäsi aikana?
8. Millainen on luottoasukokonaisuutesi?
9. Mihin maihin haluaisit matkustaa?
10. Jos saisit loppuelämäsi syödä vaan yhtä ruokaa, mitä söisit?
11. Millainen olet luonteeltasi?

Ja tämä haaste lähtee seuraaville blogeille: Amanda JosefiinaVeera NDancing in the rainOne life plenty of opportunitiesJust breatheTwo steps behindHenna M.Fifty WaysPieniä kuiskauksiaSpread your wings & Caddy Blogs Too

1 kommentti: