2.3.2015

To do list for spring and summer

Ajatus maaliskuusta saa mut hymyilemään. Mummu sano mulle, kun mä oli pieni, että kevät alkaa maaliskuusta ja joo, niin mä ajattelen edelleenkin. Mikään ei hymyilytä mua niin paljoo kuin se, että huomaan lintujen jälleen laulavan, nurmikon paljastuvan lumivaipan alta ja pian esiin pilkahtavien leskenlehtien odotus. Mikäs vois sopii sen paremmin kevään ja kesän odotteluun kuin to do -listan tekeminen.

Kevään ja kesän aikana mä aion...

♥...kuljeskella kameran kanssa läpi yön ja kuvata kaiken eteen sattuvan.
♥...mennä mökille koko päiväksi vain piirtämään, uimaan ja rauhoittumaan.
♥...syödä paljon mansikoita. Siis todella paljon! Totesinkin yks päivä, kuinka paljon mä kaipaan esim. vastapoimittujen herneiden makua.
kesä4 ♥...ostaa kaikkea kukkakuvioista.
♥...nauttia pienistä asioista. Aion huomata, kuinka ihanaa on vain maata aurinkotuolissa ja kuunnella lintujen laulavan kauniimmin kuin koskaan.
♥...hymyillä oudoille ihmisille. Se piristää oikeesti.
kesä3 ♥...käydä huvipuistossa ja juosta kaikki laitteet läpi kiljuen ilosta ihan niin kuin lapsena.
♥...unohtaa koko muun maailman ja nauttia yksinolosta.
♥...soutaa keskellä yötä katsellen auringonlaskua.
kesä1 ♥...lähteä mukaan asioihin, joita ei todellisuudessa huvittaisi tehdä. Ikinä ei voi tietää, mitä tapahtuu.
♥...juosta amppareiden perässä. Ei ne tähänkään mennessä oo pistänyt.
♥...tehdä jotain hullua välittämättä muiden mielipiteistä.
kesä2
♥...valvoa auringon nousuun asti.
♥...tehdä miljoona kukkaseppelettä ihan vaan siks, että se on kivaa ja kuuluu kyseiseen vuodenaikaan,
♥...lähteä vain ajamaan jonnekin ilman määränpäätä.

Tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. Joskus mä vaan toivon, että vuorokaudessa olis enemmän tunteja ja kesässä enemmän päiviä, niin mä pystyisin toteuttamaan kaiken, mitä haluan. Mitäs teidän kevät/kesä -listoihinne kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Ihana lista kaikkea toteutettavaksi, näyttää myös mun listat varmaan samanlaisilta :) mahdollisimman paljon valokuvaamista, rentoutumista, mansikoita ja uimista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vitsit kun tulee ikävä kesää miettiessä näitä kaikkia juttuja :D

      Poista