9.3.2015

Viimeisimmät hankinnat kotiin

Näin kevään kynnyksellä on niin ihanaa hankkia pieniä piristysruiskeita kämppään. Ihan sama, missä kaupassa käydään, niin mulla on tapana haahuilla kaikkien kotijuttujen keskellä ikuisuuksia - tai ainakin niin kauan, että Eetu kyllästyy ja käskee mun lopettaa haaveilun. Hah. No, muutamia juttuja oon onnistunut kotiuttamaankin ja aattelin nyt esitellä niitä.
homeuutta2 Löysin tämmösen söpön kakskerroksisen säilytyspurkin Minimanista ja hintaa tais olla noin 11 euroa. Oon ettinyt jotain tän tapasta pitkää ja tää oli just sopiva. Nyt kun sais vielä leipomis-inspiraation, niin vois tehä jotain superhyperherkkukeksejä tonne alakertaan.
  homeuutta7homeuutta6 Eilen ennen Ikaalisista lähtöö kyselin äitiltä jotain kivaa huonekasvia ja totta kai se anto heti ihan innoissaan parikin kasvia mulle. Tähän mennessä mä oon tyytynyt vaan Jyskin tekokasviin... No, nyt pääsenkin testaamaan mun viherpeukalon taitoja - saas nähä kauanko nää pysyy elossa. Ostin myös molemmille kivat ruukut Minimanista. Pakko myöntää, että vihree väri tuo eloa tähän kämppään ja saa kaiken näyttämään paljon raikkaammalta.

homeuutta3 Yks ilta silittäessäni noin viittämiljoonaa lakanaa totesin, että meiän kaikki tyynyliinat on ihan kellastuneita. (Onko kellään muulla muuten tapana silittää kaikkia lakanoita?) No, onneks Jyskistä löyty tavalliset valkoset tyynyliinat eurolla! 
homeuutta1 koitjuttuja1 Mulla on ollut pidemmän aikaa etsinnässä iso tarjotin kantokahvoilla. Tämäkin löyty (yllätys, yllätys..) Minimanista. Taidanpa julistaa Minimanin mun uudeks lempikaupaks ainakin sisustuskrääsän suhteen. Haha. No, kuitenkin. Nyt pääsen aina viikonloppusin löhöilyaamuina kantamaan aamupalaa sänkyyn.

homeuutta8 homeuutta4Tykkään tosi paljon meidän kämpästä tällä hetkellä, vaikka tekiskin mieli vielä ostaa uudet verhot olohuoneeseen, pari mattoa, leipäkori ja ja ja... Voisin kyl helposti viettää mun päivät vaan sisustaen. 

Mitäs tykkäsitte mun uusimmista kotijutuista?

19 kommenttia:

  1. Ihana tyttömäinen vaaleanpunainen postaus! ;D <3

    Mulla on tuo sama keksi/suklaakulho, tykkään kyllä iteki siit tosi paljon :) oiii, pitäskin leipoo sinne ittte jotai!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos! :) Toi kulho on kyl tooosi kiva. :) Tarttee varmaan ottaa tavaks leipoo ainakin kerran viikossa keksejä, että saa pidettyä tuol kipossa aina jotain hyvää esillä. :D haha

      Poista
  2. Oi oi mitä ihania juttuja oot hankkinut, vautsi ! Voisin kyllä kotiuttaa heti nuo kaikki :D toi tarjotin on kyllä kätevä keksintö niitä kiireettömiä vapaapäiviä varten kun voi raahata aamupalan sänkyyn ja jatkaa löhöilyä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Itekki oon ihan rakastunu näihin kaikkiin uusiin juttuihin. Jännä kuinka ihan muutamalla pienellä hankinnalla voi saada niin paljon piristystä kotiin.
      Ja joo, mä oon nyt jo suunnitellut kaikkee, mitä hyvää vois viikonloppuna tehä aamupalaks ihan vaan siks, että pääsee käyttään tota tarjotinta. :D Tarjottimen lisäks vois vielä ottaa tietokoneen sänkyyn mukaan ja kattella lempisarjoja. Siinä olis kyl niin täydellisen aamun ainekset kasas. :)

      Poista
  3. Moikka! Sulla on tosi ihana sisustustyyli! Mun blogista löytyis sulle tämmönen pieni haasteenpoikanen, minkä tarkotuksena on saada lukijoita alle 1000 lukijan blogeille :)

    http://livin-thedream.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. :) Tarviipa mennä vilkasemaan toi haaste :)

      Poista
  4. Oi että sulla on aivan ihana blogi, sait just uuden lukijan <3 Mistä toi tähtikuviollinen peitto/päiväpeitto tms on? :-)

    http://aboutmylife-peppi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitoksia. Kiva ku tykkäät! :) Ja ton pussilakanan oon hankkinut muistaakseni Ellokselta ja siinä mukana tuli myös tyynyliinat. Tosin ton hankinnasta on aikaa, joten en tiedä myydänkö sitä enää.

      Poista
  5. Voi kuinka ihania juttuja oletkin toteuttanut! Mulla on tuo sama tarjotin ollut jo puolenvuoden ajan, ja mun on pakko sanoa, että on palvellut kyllä ihan täysillä mua! Ja todellakin tuo kotiin ihanaa piristystä kun tuo kasveja näkyviin! :)
    Terkuin toinen sisustusintoilija ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mullakin taitaa päästä toi tarjotin tosi ahkeraan käyttöön etenki viikonloppuaamuisin. :) Kasvit on kyl niin ihania, vaikka mä varmaan onnistunkin tappamaan ne hyvin pian. Haha! :D Onneks niitä saa aina uusia ja voi yrittää uudelleen! :D

      Poista
  6. Ihanan keväisiä kuvia, kiitti näistä! Palaan toistekin blogiisi. Tekis itselläkin mieli hankkia vähän päivitystä etenkin olkkarin sisustukseen.

    http://minimalismia.vuodatus.net

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Kiva ku tykkäät. :) Kannattaa kyl hankkia esim. joku pieni kukkanen, tyynyt tms. sillä yllättävän helposti saa pienillä jutuilla ihan eri ilmeen kämppään. :)

      Poista
  7. Ooh näyttää tosi kotoisalta, ja ihanan tyttömäinen asetelma *o*

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  8. Ihania juttuja oot löytäny<3 Varsinki tuo eka purnukkahomma! Tahtoo! Ja tulppaanit on niin nättejä, itelläki tullu ostettua melkein viikottain uus puska tuohon pöydälle koristamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toi purnukka on kyl kieltämättä ihan superihana ja tulppaanit tuo aina kivaa piristystä arkeen :D

      Poista
  9. Vautsi, näyttääpä teillä niin ihanalta ja kodikkaalta <3 Tosi kivoja ostoksia oot tehnyt! Toi tarjotin ja purnukka on ihania, oon itekin niitä kattellut :) Minimani on kyllä ihan huippu kauppa, siihen jää koukkuun :p

    VastaaPoista
  10. Apua! Teidän koti näyttää niin ihanalta <3 Tykästyin kyllä kovasti myös sinun blogiin, eli jään ehdottomasti seurailemaan sinun kuulumisia ja noita MINIMANIN löytöjä jatkossakin! <3 :) Miks Rovaniemellä ei ole minimania?! Voisin sieltä käydä nappaamassa heti tuon ihanan lasisäilytysjutun ja tuon tarjottimen!

    VastaaPoista
  11. Ihanan raikkaita kuvia !! :)

    http://tortsy.blogspot.fi/

    VastaaPoista