24.3.2015

Waiting for Easter

mjooo1 mjooo9 mjooo5 mjooo3 mjooo8 mjoooo2 Viikonloppuna tuli piipahdettua jopa kaksilla synttäreillä, oltua Ikaalisissa sekä Kankaanpäässä, herkuteltua ihan liikaa ja taisinpa mä niitä tähtikuviakin käydä ottamassa. Kyllä vierähti taas aika ihan liian nopeesti. 
   Nyt mä oon vaan nauttinut treenaamisesta, rentoutunu kirjan parissa, (jota oon muuten joskus aikasemminkin yrittänyt lukee) ja jaksanut jopa raahautua kouluun ajoissa. Oon myös valmistellut ihan innoissani kaikkia pääsiäisjuttuja. 
   Mä kannoin kotoo kauheen kasan pajun- ja koivunoksia ja taisinpa mä tuoda mukanani myös pikkupussillisen multaa ihan vaan, jotta saisin oman rairuohon istutettua! Pitää varmaan viikonloppuna vielä maalata munia, koristella pari oksaa ja käydä ostamas pikkutipuja, niin eiköhän pääsiäisfiilis oo taattu. Tai sit voisin vetää oikein överiks, laittaa noitamaskin ja mennä virpomaan. Hah!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti