29.3.2015

What makes me happy right now

hello4 Leipominen Oon leiponut viimeaikoina todella paljon. Oon välillä unohtunut ihan kokonaan leivontablogien maailmaan ja suurinpiirtein nähnyt unia  suklaasta. On niin ihanaa kokeilla jotain uutta leipomusta ja todeta onnistuneensa. Viimeks tuli leivottua Brookieseja!

Tuleva viikonloppu Ensinnäkin, tuleva viikonloppu on pidennetty versio pääsiäisen ansiosta. Ja toiseks, mun nuorimmat pikkuveljet lupas tulla meille yöks ja mä ootan niitä niin innoissani! Saadaan vähän eloa meidänkin kämppään välillä, kun normaalisti tuppaa olemaan niin rauhallista. Mä aion myös hemmotella mun veljet piloille ja viedä ne ainakin mäkkäriin syömään ja ostaa niille kilotolkulla karkkia! Jopa pikkuveljien seura voi kuulostaa maailman parhaimmalta nyt kun niitä ei enää näekään joka päivä!

hello2 Uusi tv-sarja -löytö Löysin tässä pari viikkoa sitten ihan vahingossa uuden ihan superhyvän tv-sarjan. Kyseinen sarja on nimeltään the 100! On muuten paras löytämäni sarja vähään aikaan ja just semmonen koukuttava, että iltasin joutuu oikein pinnistelemään, ettei tulis valvottua koko yötä sitä kattoen! 

Radion kuunteleminen Meillä on normaalisti tosi hiljasta ja ennen mulla oli aina tapana pitää telkkaria päällä, että tulis jotain taustahälyä. Nyt oonkin innostunut sen sijaan kuuntelemaan radiosta Ylex:ää! Hyvää musiikkia ja ihan hölmöjä juttuja - täydellinen yhdistelmä.

hello5Pääsiäinen Innostun nykyään ilmeisesti kaikista juhlapyhistä. Tänään olikin pakko päästä ostamaan ekat suklaamunat palmusunnuntain kunniaks. Myös mun rairuoho on kasvanut jo kunnioitettavaan pituuteen. Jihuu! (Täällä Pohjanmaalla muuten virvotaan kuulemma vasta viikon päästä!! Miks ihmeessä?)

Aika oman itteni kanssa Oon tehnyt lämmittävää suklaanaamiota, lukenut hyvää kirjaa ja tehnyt kunnon hedelmälautasen ittelleni. Miks mä en muista hemmotella itteeni useemmin? 

hello7Ihanat ihmiset Tosiaan, on niin kivaa odottaa sitä, että mun pikkuveljet tulee meille ja koko mun eilispäivän kruunas se, että kaverin kanssa leivottiin, naurettiin ja laskettiin matikkaa yhdessä. Myös mun koko aamu olis tänään mennyt pilalle ilman Eetua. Ihmiset todellakin tekee mut onnelliseks!

Heräävä luonto Mä päätin herätellä muutaman koivun lehden ajoissa tuomalla ne sisälle maljakkoon ja mun keittiössä on ainakin todellinen kesäfiilis jo. On myös niin rentouttavaa huomata, kuinka linnut visertää päiväpäivältä ilosemmin, valosa aika pitenee ja kasvit herää eloon.

hello6Yliyönkiharat Keksin vihdoinkin tavan, jolla saa yön aikana kivat kiharat aamuks. Vihdoinkin voin yrittää unohtaa suoristusraudan ja haaveilla superpitkistä hiuksista.

Kukkaset Taisin mainita josain vaiheessa, kuinka äiti anto mulle pari kukkasta ja tiettekö mitä. Mä en oo onnistunut tappamaan niitä! Luulin olevani ihan kädetön kukkasten suhteen, mutta ei. Oonkin onnistunut muistamaan niiden kastelut ja ne näyttää aina vaan paremmilta.

hello1Uus hyväntuoksunen hoitoaine Pienet asiat on usein niitä, jotka tekee mut onnelliseks. Yks tämmösistä pienistä asioista on uus hyvältä tuoksuva hoitoaine. 

Puhdas koti Mulle tulee aina tosi hyvä fiilis sen jälkeen, kun on siivonnut. On niin kiva nähdä lopputulos ja nauttia siitä. Yks päivä siivosin vessan kaapit kunnolla ja järjestin ne uudellee ja pakko todeta, kuinka iloseks mä tuun joka päivä siitä, kun avaan meidän siisti kaapin!

hello3

6 kommenttia:

  1. Olipa aivan ihana hyvän mielen postaus, tuli ihan hymy huulille! Ja niin kauniita kuvia taas! :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana postaus! :-) oon suunnitellu itsekin tekeväni tällaisen! Hei mistä toi the 100 kertoo, kun etin kuumeisesti uusia sarjoja kateltavaksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kannattaa tehdä tämmönen - tulee mietittyä kunnolla niitä pieniä onnellisuuden aiheita. :)
      the 100 -sarjassa maapallolla on ollut ydinräjähdys ja ihmiset on asunut avaruudessa lähes 100 vuotta, kunnes ne päättää lähettää 100 nuorta maahan selvittääkseen, että onko maa jälleen elinkelpoinen. :) En viitti enempää paljastaa, mut kannattaa todellakin kattoo tota! Ihan huippuhyvä sarja! :)

      Poista
  3. Ihanan ilosen olonen blogi näin nopeella vilkasulla! +sulla on ihan täydellisen näköset hiukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! ♥ Kiitos. :) Voi kun oliskin täydelliset hiukset, mutta kun ei... :D

      Poista