3.4.2015

Drawing Again

drawing1 drawing4 copy drawing3 drawing2 Tiiättekö sen tunteen, kun ette omista töistänne nää mitään muuta kuin ne kaikki virheet? Ette nää ollenkaan hyviä puolia, vaan pelkästään kaikki epäkohdat. Mulla on ainakin tollain piirtämisen kanssa. Keskityn aina ihan liikaa siihen, mikä mun piirustuksissa on huonoa, enkä ees osaa ajatella, että niissä olis jotain hyvää. 
   Eniten mua kuitenkin ärsyttää se, kun piirtäessä kynästä ei vaan millään suostu tulemaan sellasta viivaa kuin haluaisin. Tän piirustuksen kohdalla meinas mennä hermot hiuksissa - ja noh, lopputuloskin on sen mukanen. Isona ongelmana piirtämisen kanssa mulla on myös se, että en saa mun piirustuksia näyttämään malliltaan, en sitten millään. Tänkin olis tarkotus esittää Marie Avgeropoulosia, mutta njääh...
   Tilasin muutes vähän aika sitten ebaysta tollasia häivytyskyniä ja voi vitsit ne on toooosi loistavia - tekee häivyttämisestä niin paljon mukavempaa! Seuraavana mulla on hankintalistalla ainakin kunnon lyijykynät ja paperi. Välillä on aika tuskasta piirtää tulostuspaperille tokmannin halppiskynillä. Haha!
   
Mitäs mieltä ootte tästä mun teoksesta? 

6 kommenttia:

  1. Voin samaistua niin paljon tuohon ettei saa piirustusta näyttämään siltä mallilta :D muistan kerran kun yritin pikkutarkkaa piirustusta tehdä eräästä julkkiksesta niin se kuva näytti lopulta enemmänki joltai pilvessä olevalta henkilöltä xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Se on vaan niin vaikeeta ja se, että saa jonkun näyttämään siltä miltä pitää on kiinni niistä pienistä yksityiskohdista, jotka tuntuu aina olevan liian vaikeita! :D perhana. Ja varsinki, jos siltmät menee pieleen, niin piirustus todellakin näyttää siltä pilvessä olevalta! :D heh!

      Poista
  2. Vautsi, tosi hieno!! Oot taitava! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Njääh, ehkä mä joskus vielä tuun oleen taitava, mut ite en vielä ihan koe olevani sillä tasolla, vaikka en nyt ihan surkeimmastakaan päästä oo! :D

      Poista
  3. Musta on kyllä hienosti piirretty! :-)

    VastaaPoista