9.4.2015

Is anybody out there

OOTD1 OOTD2 OOTD4
OOTD5 OOTD3
|| farkkupaita: seppälä || toppi: h&m || legginssit: vero moda || korut: h&m, mango & ebay ||

Radiossa mietittiin tänään sitä, että onko maapallon ulkopuolella elämää. Mä oon aina ollu tosi kiinnostunu avaruudesta, tähdistä, ufo-jutuista ja lukenut kaikki aina kaikki avaruuteen liityvät uutiset. Se, onko tuolla jossain elämää, on mun mielestä yks kiinnostavimmista kysymyksistä.
   Avaruushan on ääretön, eikä ihmismieli pysty mitenkään käsittämään sen suuruutta. Jos ja kun avaruus on tajuttoman laaja, niin mä ainakin uskon, että on pakko olla joku maapallon kaltanen paikka jossa on älyllistä elämää. Ei voi mitenkään olla mahdollista, että miljardien loputtomien kilometrien suuruisella alueella ei olis syntynyt jotain toista sivilisaatiota. Joskus mä oon jopa leikitellyt ajatuksella siitä, että on olis toinen ihan samanlainen maapallo ja siel olis tasan samat ihmiset kuin täälläkin. Tuskinpa kuitenkaan. 
   Aina kun telkkarista on tullut jotain ufoihin ja avaruusolioihin liittyvää ohjelmaa, niin mä oon totta kai tapittanut sitä silmät pyöreenä. Miettikää nyt niitä karjansilpomisjuttuja, joissa käytetyt menetelmät on ollut ihmisille täysin tuntemattomia. Mutta, jos tuolla jossain todellakin on jotain elämää, vieläpä sellaista joka on tietoinen meistä, niin miksei ne ota yhteyttä. Vai ollaanko me yksinkertasesti liian väkivaltasia tai kelvottomia. 
   Voi kun tälläsiin kysymyksiin voiskin saada vastauksen. Tai vitsit, kun mulla olis päätä lukee kemiaa ja fysiikkaa, niin ihan varmasti olisin joku avaruustutkija!

2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja tuo farkkupaita on tosi kiva :) On nuo aika hurjia juttuja! Itse en usko ufoihin tai että olisi elämää muualla, mutta eihän sitä ikinä varmaksi kukaan voi tietää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) Mielenkiintosta kuulla muidenki näkemystä tähän asiaan. :)

      Poista