11.4.2015

Lately spring shopping

Oon tehnyt ihan superkivoja löytöjä viimeaikoina. Seppälästä ostaessa sai toisesta yläosasta puolet hinnasta pois, kappahlissa oli kaikista jo alennetuista tuotteista vielä puolet hinnasta pois, keskiseltä sai Vero Modan osaston housut noi 12 eurolla ja muutenkin mun kallein ostos oli toi Vero Modan nahkatakki, jolla hintaa oli noin 35 euroa. Ei paha vai mitä? Kerrankin oon löytänyt kaikkee kivaa suhteellisen halpaan hintaan! Hyvä minä! Yleensä en löydä mitään.
   Yritin tänään jopa kirppiksiltä bongata jotain kivaa, mutta ei tainnutkaan olla ihan maailman paras idea kierrellä kirpputoreja lauantaipäivänä - hyvä kun mahtu ees liikkumaan! Myös lindexillä kieltämättä vähän pisti vituttamaan, kun joku kehtaa linnoittaa aletangot lastenrattailla. Onneks oon tooosi tyytyväinen mun ostoksiin, mutta eiköhän mennä asiaan.
  ostos5toppi: seppälä ostos8 housut: h&m ostos4 kaulakoru: kappahl ostos6 toppi: seppälä ostos3 neule: h&m ostos1 kengät: h&m ostos7 aurinkolasikotelo: seppälä ostos9 housut: keskisen vero modan osasto ostos10 crop top: h&m ostos2 takki: vero moda 

Tällasia siis tällä kertaa. Mitäs tykkäätte?

18 kommenttia:

  1. tosi ihania ostoksia! :--) sulla on muutenki tosi kiva ja raikas blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite tykkään kans näistä tosi paljon! :) Kiitos :)

      Poista
  2. Ihania juttuja, noi housut on kivan pirteet:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon ihan samaa mieltä. Tuo kivaa vaihtelua. :)

      Poista
  3. Ihana postaus, olit löytänyt kyllä todella edulliseen hintaan noi kaikki! :) Oon itse kattellut noita samoja slip-on kenkiä h&mltä, mutta ei ollut viimeksi kokoa, ehkä vielä joku kaunis päivä munkin jalassa komeilee nuo ihanat kengät! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Yleensä kauppoja kierrellessä kaikki kivan näköset tuotteet muuttuukin ei niin kivoiks hintalappujen tsekkaamisen jälkeen, mutta kumma kyllä kerrankin löysin kaikkee kivaa edullisesti. :) Jee! Mä kyttäsin noita kenkiä pitkän aikaa h&m:n nettikaupasta ja oli pakko tilata noi kun siellä oli ilmaset postarit! :D Ja noi on kyl tosi mukavat jalassa ja kivan näkösetkin vielä. :)

      Poista
  4. Oi että mitä ihania ostoksia ootkaan tehnyt! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Iteki tykkään ihan älyttömästi kaikista mun hankinnoista! :)

      Poista
  5. Ihania ostoksia ja tosi kivat kuvat :) Samat kengät on mulla mutta eri kuosissa. Kaikki voisin näistä itsellenikin ottaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kerrankin oon onnistunut vähän liiankin hyvin mun shoppailureissuilla :D heh

      Poista
  6. Tosi kivoja ostoksia ja ihanasti kuvattu!! :-)


    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Itse ostin tuon samaisen kaulakorun kappahlista viidellä eurolla, sulla on näköjään käynyt paremmin! Ihania ostoksia, varsinkin tuo kukkakuosinen crop top!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää eikä! :D Se on niin kamalaa kun on ostanu jotain ja sit parin viikon päästä huomaa, että sen olis saanut halvemmallakin jos olis jaksanut odottaa. Mut etpä säkään siitä joutunut liikoja maksamaan, kun normaali hinta lähenteli kahtakymppiä. :) Kiitos :)

      Poista
  8. Ei vitsi mitä ostoksia! Kaikki menis kyllä vaatekaappiin ♥ ja luinkin sun ihanaa blogia jo :3
    emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Ihania ostoksia oot tehnyt! :)

    http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi

    VastaaPoista