1.4.2015

Maaliskuun suosikit

Kuukausi vierähti jälleen tooosi nopeesti. Ja hyvää aprillipäivää teillekin! Oon vaan lähinnä koko päivän nauranu sille, kuinka tyhmiä aprillipiloja jokapaikassa on; poliisit lähettää polokkeja valvomaan katuja, mun kotikaupunki sai miljoonaperinnön kuolleelta harmonikan soittajalta ja iltalehteä en oo ees viittinyt vilkasta! 
   Mutta postauksen varsinainen idea ei ollut höpöttää aprillipäivästä. Mennäänpä siis asiaan eli kuukauden suosikkeihin!
marchfav4 Maybelline Dream Wonder Nude -meikkivoide. Mä oon aina ollut huono ostamaan meikkivoiteita, mut tästä tupsahti lehden välissä näyte ja vieläpä oikean sävyisenä. Ihastuin siihen ja pakkohan se oli ostaa. Tää on ollut mulla nyt jokapäiväisessä käytössä ja ei voi muuta kuin kehua! Levittyy iholle superhyvin, kestää ja peittää, eikä tää naamalla tuu semmosta pakkeloitua oloa.
marchfav1 Limen tuoksuinen kodin puhdistaja. Miksenköhän mä aiemmin oo keksinyt ostaa hyvän tuoksusta pesuainetta suihkepullossa? Nyt meinaan jopa siivoominen tuntuu melkeinpä huvilta. Tätä on niin kivaa suihkia ja pölyjen pyyhiminen tuntuu kymmenen kertaa kivemmalta hyvän tuoksun ansiosta. Ootan nytkin jo innolla huomista siivouspäivää!
marchfav6 The 100. Tästä puhuinkin jo viimepostauksessa, mutta pakko listata tää myös kuukauden suosikkeihin. The 100 on siis tv-sarja, joka kertoo siitä, miten maapallolla on tapahtunut ydinräjähdys ja ihmiset ovat asuneet avaruudessa lähes sata vuotta. Sitten he päättävätkin lähettää 100 rikollista nuorta maapallolle selvittämään sen elinkelpoisuutta. Tää sarja sai mut aivan totaalisisti koukkuun. Katottiin Eetun kanssa kaks kautta tätä varmaan kahessa viikossa. Aivan huippusarja!
  marchfav3Herbinan tuuheuttava muotovaahto sekä letitys- ja rakennesuihke. Ensinnäkin näiden hinnat ei todellakaan kevennä kukkaroa merkittävästi, toiseks nää tuoksuu ihan luonnolle ja kolmanneks nää on vieläpä hyviä ja toimivia! Etenkin toi suihke antaa mun liukkaille hiuksille mukavaa rakennetta ja helpottaa huomattavasti niiden käsittelyä.
marchfavs8 Oreojuustokakkubrownie. Paras juttu, mitä leivoin viimekuukauden aikana. Taisinkin kehua pari viikkoa sitten, että tää on ihan kuin pala taivasta. Niin hyvää! Tätä syödessä sai melkeinpä sinnitellä, ettei vetänyt kaikkee kerralla.
marchfav5 XZ tuuheuttava hoitoaine. Jälleen kerran - tuoksuu aivan mahtavalle! Vaniljan ja kahvin yhdistelmä. Mmmm! Purkissa lukee, että tuuheuttava, mutta mä en koe tän tuovan mitään erikoista lisätuuheutta hiuksiin. Noh, tää kuitenkin tekee hiuksista kivan pehmeet ja helposti selvitettävät. Tätä pitää ostaa toistekin.
marchfav2 Garnier Micellar Cleansin Water. Tätä on kehuttu blogeissa paljon. Mä olinkin tätä kattellut kaupoissa jo monet kerrat, mutta en ollut raaskinut ostaa. No onneks tää pari viikkoa takaperin oli anttilassa tarjouksessa neljällä eurolla ja hups vaan mä melkeinpä juoksin tän kans kassalle. Ja mä todellakin ymmärrän miks tätä ollaan kehuttu. Ei oo muuten ikinä ollut naaman puhdistus näin helppoa!

4 kommenttia:

  1. toi the 100 on ihan huippu sarja jäin siihen kanssa ihan koukkuun ja katoin molemmat kaudet parissa viikossa! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Toi sarja oli kyl semmonen, että tuotti oikein vaikeuksia iltasin lopettaa sen kattominen ja mennä nukkuun! :D Kolmoskautta ootellessa! :)

      Poista
  2. Ihana toi kodin puhdistaja! :D Meillä oli mun mielestä juuri tota samaa jossain vaiheessa ja ihan totta, että hyvät tuoksut piristää kyllä siivouspuuhia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! :D Nykyään kaupoissa en enää eksy meikkihyllyille, vaan yleensä mut löytää tutkailemasta hyvän tuoksusia pesuaineita. :D Eilen bongasin pinkkiä fairya ja olis tehnyt niin mieli ostaa! :D heh

      Poista