19.4.2015

My night routines

Toteutin parisen kuukautta sitten aamurutiini postauksen ja päätin toteuttaa vastaavanlaisen mun iltarutiineista. Oon kuvannut tätä postausta varmaan viikon, mutta aina iltasin pimeys pääsi yllättämään mut. No onneks tänä iltana oli hyvä onni ja sain loputkin tästä postauksesta kasaan.
ilta11. Vaatteiden vaihto 
Ihan ensiks kotiin tullessa mun on pakko pukee jotain mukavaa päälle. Yleensä vetäsen päälle treenivaatteet. Laskee muuten kynnystä treenata, kun on treenivaatteet päällä jo valmiiks!
ilta22. Välipala 
Mä oon semmonen ihminen, joka vois vaan syödä elämäntehtäväkseen. Haha!  Teen yleensä jotain nopeeta ja kevyttä, mutta samalla täyttävää, jotta jaksan treenata. 
ilta33. Treeni ja ruuan teko 
Tykkään treenata melkein heti kotiin saavuttuani. Virkistää muuten kummasti pitkän työpäivän jälkeen. kun vetää jonkun kunnon hikijumpan tai rankan lenkin. Yleensä mulla on tapana jumpata vaan kotona, sillä se tuntuu ainakin mulle mukavimmalta vaihtoehdolta. Treenaamisen jälkeen mä yleensä kokkaan jotain syömistä Eetun kanssa tai sit syödään jotain eilisiä jämiä. 
ilta44. Tietokoneella istuminen
Avaan koneen aina siinä vaiheessa, kun Eetu kattoo salkkareita. Mä vihaan salkkareita yli kaiken, mutta silti tiiän tasan tarkkaan juonen kulun. Heh! No, niiden aikana saan yleensä rauhassa kirjottaa blogia, selata facebookia sun muita turhuuksia.
ilta55. Iltapesu 
Mun on pakko käydä suihkussa ja ottaa meikit pois ajoissa. Ei tulis mieleenkään pestä naamaa vasta ennen nukkumaan menoo - enhän mä jaksais. Saunominen on yks mun suurista rakkauksista ja yleensä tulee saunottua vähintään joka toinen päivä (ja meidän sähkönyhtiö varmasti kiittää. heh.)
ilta66.Yökkäri päälle 
Pesun jälkeen mä vedän päälle aina kaikista lämpimimmät vaatteet mitä löydän eli mun mummulta saadun leopardikuvioisen fleecetakin, Eetun mummulta saadut fleeceyöhousut ja mun superihanan coca-cola -paidan. Tyylikästä? Ei... Mutta ainakin on ihanan lämmin. 
ilta77. Lukeminen 
Parhaiten uni tulee hyvää  kirjaa lukemalla. Mun on pakko lukee aina jotain ennen nukkumaan menoa. Tällä hetkellä yöpöydällä tai siis mun yöpöydän virkaa hoitavan lehtipinon vieressä on Lauren Conradin L.A. Candy ja zombi maailmanloppu -kirja World War Z.
ilta88. Kännykkäaddiktio 
Ei muuten iltaakaan ilman puhelimen pikaista selausta. Pakko aina ennen unten maille painumista selata vähintäänkin iltalehti ja instagram. Voi kun oppis olemaan joskus ilman puhelinta. ilta9 Hyvää Yötä!

2 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus!!:) Tykkään tosi paljon näistä rutiini postauksista!:D

    VastaaPoista