18.4.2015

#OOTD

Koko viikko on hurahtanut ohi ihan huomaamatta ja aikaa ei oo jäänyt todellakaan mihinkään ylimääräseen. Huh! Oon onnistunut saamaan jopa kesätyöpaikankin tän viikon aikana. Hyvä minä! Tiiänpähän ainakin, mitä teen koko kesän töiden lisäks. Suunnittelen nyt jo euron kuvat silmissä kaikkia kivoja juttuja mun ostoslistalle. Hah! 
   Eilen ajeltiinkin taas Ikaalisiin ja oon vaan siivoillut autoa ja käynyt moikkaamassa mummua ja vaaria. Ehdin mä parit asukuvatkin ottamaan ihan pihalla piiitkästä aikaa.

outfit4 outfit9 outfit3 outfit1 outfit8 outfit5 outfit2 outfit7

Tuuli on huono kaveri kuvia ottaessa ja netti sitäkin pahempi, kun niitä kuvia yrittää ladata, mutta onnistuinhan mä saamaan nää tänne. Pakko myöntää, että vaaleet vaalee takki ja housut yhdistettyinä tummempaan toppii ja nahkasiin yksityiskohtiin on yhtä kuin täydellisyys. Vai mitä mieltä ootte? Ite tykkään tästä asuvalinnasta todella paljon.

6 kommenttia: