14.4.2015

Snapshots from last days

viimepäiviltä9 viimepäiviltä5 viimepäiviltä1 viimepäiviltä2 viimepäiviltä8 viimepäiviltä4 viimepäiviltä7 viimepäiviltä6 Viimepäivinä mä oon lainannut kirjastosta tyttöhömppää, jonka vastapainoks oli pakko cittarin pokkarialesta ostaa vähän scifiä, ettei vaan menis liian hömpäks, rakastunut mun uusiin vaatteisiin, katsonut muumit rivieralla, alottanut harjoittelupaikassa ja tuoksunut (tai haissut) ruualta, hautautunut mun yli-isoon huppariin, saanut virtaa kunnon hikitreeneistä, keksinyt iltamyöhällä, että tekee mieli jätsiä ja näin ollen myös hakenut sitä (luojan kiitos meidän lähellä oleva sale on aina iltamyöhään asti auki), näyttänyt peikolta, kironut, kun paidat rypistyy liian helposti, vihannut vesisadetta, syönyt kevään ensimmäisen jätskipuikon, todennut, että Seinäjoelta ei löydy kivoja rantoja, ajellut muuten vaan ympäriinsä ilman määränpäätä ja herännyt aamuisin ihan liian aikasin. 

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus, ihana sä:-) Tällaset arkiset jutut on musta kaikken kivoimpia luettavia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Tämmösiä arkisia juttuja on mun mielestä jopa kaikista kivointa tehdä. Postaukset ilman mitään kummempaa ideaa on yleensä parhaimpia. :)

      Poista
  2. Ihana postaus ja mielettömän ihania kuvia! :) Oon jäänyt ihan koukkuun sun blogiin ja aina innolla odotan koska uutta postausta! Hyvää kevättä sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Äää eikä, ihana kommentti! ♥ Tämmöset kommentit tuo aina niin hyvän mielen ja innostaa postailemaan entistä enemmän. :) Ja samoin - hyvää kevättä! :)

      Poista
  3. Ompas ihanan valoisia kuvia :) noi muovipussit ei yhtään hillinnyt tätä innostusta kun tekis mieli lähteä vähän shoppailemaan uusia vaatteita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Onneks mulle tulee noista muovipusseista semmonen ostosähkyfiilis, että on tullut shoppailtua liikaa. :D Haha! Mut kivoja uusia vaatteitahan ei koskaan voi olla liikaa. :D heh

      Poista
  4. Ihana blogi sulla! Ulkoasu, sisältö, kuvat .. kaikki hyvää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Äää, ihanaa ku tykkäät vähä kaikesta :)

      Poista
  5. Oi miten ihana blogi, liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista