28.4.2015

Spring outfit

keväistä3 keväistä1 keväistä4 keväistä2 keväistä6 keväistä5
neule: h&m || toppi: seppälä || kaulakoru: kappahl || sormukset: ebay || rannekorut: mango & glitter || hame: h&m || kengät: h&m

Eetu lähtee kauppaan ja kysyy, mitä mä tartten. "Pussillinen aikaa ja saavillinen lisää energiaa, kiitos", mä vastaan. Päivät menee työharjottelussa ihan hujauksessa ohitte - tosin pitkät päivät tuntuu aiheuttavan sen, että aikaa ei jää mihinkään ylimääräseen. Jaksan treenata ja laittaa ruokaa, mut energiaa ei jää oikein mihinkään ylimääräseen. Lakanatkin on oottanut silittämistä ainakin viikon nojatuolin reunalla. Viimeviikonloputkin ollaan oltu vaan menossa koko ajan. Oon kuitenkin tykännyt mun työharjoittelusta, vaikka joudunkun heräämään ennen kello kuutta. 
   Ensviikonlopun aattelin kuitenkin rentoutua ja juhlia vappua - kaverille julistin, että jos parin kuukauden tauon jälkeen uskaltais maistaa vähä viiniä. Haha!
   Viikonlopusta tuli mieleen yks juttu. Kertokaa mulle, kuinka te ymmärrätte sanan "ensviikonloppu!" Tarkoittaako se seuraavan viikon viikonloppua vai tulevaa viikonloppua. Koska miettikää nyt: ens - viikonloppu tai ensviikon - loppu. Äääh, vaikeeta vai mitä! Mun aivot taitaa käydä ylikierroksilla, jote parempi jättää tähän ja siirtyä kattomaan uutta lemppari tv-sarjaa. 

Mitäs muuten tykkäätte mun viimeviikonlopun asusta? 

6 kommenttia:

  1. Onpa kiva asu! :) Riippuu vähän millon sen sanoo. :D Jos sanoo vaik maanantaina et ens viikonloppuna, niin se tarkottaa tulevaa viikonloppua, mut jos puhuu ens viikonlopusta perjantaina, niin sitte se tarkottaa seuraavan viikon viikonloppua... Haha, vaikeaa. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) No noinhan se menee, mut silti on niin vaikeeta! :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mulla on käytös yleensä Canonin 50mm f/1.8 :)

      Poista
  3. Onpa magee tekstuuri tossa neuletakissa! :)

    VastaaPoista