17.5.2015

9 x Week 20

Koko viikko on mennyt lähinnä vaan kipeillessä. Keskiviikkona muhun iski flunssa ja edelleenkin nenä on tukossa. Noh, eiköhän tästä vielä selviydytä. Perjantaina päätettiinkin ihan extempore lähtee Ikaalisiin ja oli kyl paljo mukavempi sairastaa ihan kotikotona.
week201Sairastellessa mä tykkään lukea ihan älyttömästi kirjoja. Ei muuta ku nenäliinapaketti viereen, hyvä kirja ja lämmin peitto päälle, niin eiköhän parane. Oon muuten todella huono sairastamaan yleensä. Torstainakin, vaikka olo oli lähellä kuolemaa, niin en millään malttanu olla vaan paikoillani, vaan päädyin järjestämään kaikki keittiön kaapit. 
week202 week204 Kipeenä on tietenkin lupa herkutella ja mä taioinkin yhtenä iltana mulle ja Eetulle herkkuvohveleita.  week207 week203 En voi ikinä vastustaa kiusausta napata paria luontokuvaa kotikotona ollessani. Pakko kuvata aina kaikki maailman kukkaset, pisarat ja auringon laskut. Seinäjoella oonkin sit todella laiska kuvaamaan pihalla yhtään mitään.
week205 Mulla oli tällä viikolla aikaa myös saada vihdoin ja viimein kuvat näihin parilla eurolla ostettuihin kehyksiin. Toiseen laitoin kivan Dumbledore -quoten ja toiseen tommosen ylisöpön Nalle Puh -aiheisen kuvan. Kivat, vai mitä?
week208
Kaupasta mulle tarttu mukaan yks kerta tämmönen Piimax -purkki. Oon lukenut vähän eriäviä mielipiteitä siitä, että tehoaako nää vai ei, mutta mä haluan ainakin testata näitä ja haaveilla, jos näiden avulla sais ne kauan haaveillut superpitkät hiukset. Onko jollakin kokemusta näistä?

Mites teidän viikko on sujunut? Mitä mieltä muuten ootte - tykkäättekö enemmän tämmösistä sekalaisista postauksista vai sellasista postauksista, jotka keskittyy aina vaan yhteen tiettyyn aiheeseen?

7 kommenttia:

  1. Itselläni on ollut yli vuoden nuo piimaxit käytössä ja itse en ainakaan huomaa että olisi auttanut hiuksiin yhtään. Kynsiin taas senkin edestä. Mutta nuo kaikki hiuksille suunnatut ravintolisät johtuu varmaan ihan jokasen hiustyypistäkin? mullakun on muutenkin vähän huonokuntoset, ohuet ja kasvaa hitaasti. On tuo varmaan vähän auttanut, mutta ei ainakaan mulla oo kasvanut yhtään sen nopeampaa kuin ennenkään. Joillakin toki voi toimia. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon kyl, että todellakin riippuu tosi paljon ihmisestä, että auttaako noi vai ei. Joku tyttö ainaki blogissaan kerto, kuinka noiden avulla oli saanut superpitkät hiukset ja jotkut taas on selittäny, kuinka noi ei oo vaikuttanu mitenkää. Innolla ootan, että tehooko nää mulla millään tavalla. :) Mut en ainakaan usko, että ylimääräsistä vitamiineista haittakaan voi olla. :)

      Poista
    2. Niin tuskimpa ainakaan huonommaksi hiukset menee vaikka ei kaikilla tehoaiskaan kunnolla, heh :) Toivottavasti tehoaa sun hiuksiin! :)

      Poista
    3. Toivottavasti! Vaikka jostain luin semmostakin tietoo, että jollain nää olis aiheuttanu hiustenlähtöö, mutta njääh... ei kai kaikkee kannata uskoo, mitä netistä lukee! :D

      Poista
  2. Miulla on nuo ainankin toiminut, hiukset sekä kynnet paremmassa kunnossa. En tiiä onko ollu haittana vai hyvänä puolena, mut oma luonnonkihara tukkani on menny entistä kiharempaan noitten ansiosta :D Ja oon käyttäny noita vaikka kui monta vuotta jo:) Mutta vaikutuksethan huomaa vasta ehkä n. puolen vuoden käytön jälkeen, kannattaa vaan ehdottomasti jaksaa napsia noita!

    http://pinchofaino.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla positiivisia kokemuksia näistä! :) Mua ei kyl haittais vaikka hiukset kihartuis noiden voimalla. Haha! :D Ja joo, en ootakkaan että hiukset yhtäkkiä olis huomenaamuun mennessä kasvanu kymmenen senttiä - pitää muutaman kuukauden päästä vasta kattoo, että toimiiko nää todella mulla. :)

      Poista
  3. Täällä ollaan kans oltu kipeänä :/

    VastaaPoista