23.5.2015

Denim with gold details

ppppp4 ppppp3 toppi: kirppis (only) | farkkupaita: kirppis (h&m) | housut: new yorker | kengät: h&m | korut: ebay & h&m

ppppp7 ppppp1 ppppp5pppppp6 pppppp8 ppppp2

Lievästi sanottuna mua vituttaa tällä hetkellä niinku pientä oravaa ku käpy on jääs. Yritin eilen ottaa kuvia mun asusta, mutta hei, siel oli kauhee tuuli ja hiuksetki oli huonosti, joten kuvasaldo jäi melko vähäseks ja päätin jättää kuvailut seuraavalle päivälle. No, tänään sit urheesti päädyin uudelleen kuvailemaan ja kas kummaa pihalla tuuli paaaljon enemmän kuin eilen. Silti päätin edelleenkin yrittää ottaa edes muutaman siedettävän kuvan. Pari kuvaa onnistuin saamaa ja sitten buuuuf - iso tuulenpuuska päätti kaataa nurin mun kameranjalan kameroineen! Luojan kiitos kameraan tuli vain pieni halkeemaa "canon" -logon kohdalle ja salamaan, jota nyt en muutenkaan käytä. Mutta mun 50mm objektiivi... Sille saa järjestää hautajaiset. 
   Onneks mulla on koko kesäks töitä tiedos ja laitoinki tänään saman tien tilaukseen uuden objektiivin sekä akun rajalalta - en vaan enää osaa kameran kans toimia pelkän perus 18-55mm kanssa. Oon niin rakastunut 50mm valovoimasuuteen, joten en vois kuvitella päivääkään ilman sitä.
   Olis muuten vituttanu tuplasti enemmän toi objektiivi, ellei muistikortilta olis paljastanu muutamaa ihan onnistunutta otosta! Mitäs tykkäätte mun asusta?

Nyt aattelin uppoutua hyvään kirjaan ja viettää loppuillan rennosti. Mukavaa viikonloppua kaikille! 

23 kommenttia:

  1. Äh voi ei, tosi huono tuuri et tuolla tavalla hajosi objektiivi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :( No, mut onneks toi on sieltä halvimmasta päästä oleva objektiivi. Totesinki tänään, että onneks en oo ostanu mitään ton kalliimpaa! :D

      Poista
  2. Voitko laittaa linkkiä mistä toi sun taustakuva on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siis tää blogin tausta vai? :) Jos ny sitä tarkotit, niin oon napannu sen joltain sivustolta, jossa oli vapaasti kopioitavia taustoja - en nyt sen tarkemmin muista. :)

      Poista
    2. oi vitsi, onko se sulla tallessa vielä, jos voisit lähettää :) ei siis mikään pakko mutta olis kiva

      Poista
    3. Heii mä löysin ton sivuston, miltä se on. Eli täältä:
      http://subtlepatterns.com/

      Selailet pari sivua eteenpäin niin pitäis löytyä. Ja on tuol monia muitakin kivoja taustoja! :)

      Poista
  3. Voi ei toi objektivi :-( Toi on mun pahin pelko, että jalusta kaatuis…

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No harmittaa kyl vähän, mut eipä sille enää mitään voi... Jatkossa aion kyl aion varmistaa, että jalusta pysyy tukevasti paikoillaan, enkä kyl varmasti kuvaile jatkossa enää kovassa tuulessa.

      Poista
  4. Wau sulla on ihana blogi :o ! Ihania valoisia isoja kuvia.

    http://neajuliass.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Oh damn klassikkomoka - käy jokaiselle kuvaalalle ainakin kerran haha. Itselleni kerran meinasi käydä samoin, mutta onneksi sain pelastettua viime hetkellä tilanteen. En enää koskaan käyttänyt sitä kamerajalkaa vaan hankin stydimmän. Ja hei todella kivoja kuvia, etenkin tuo missä saippuakupla on naamasi edessä on huikea!

    Hyvää sunnuntaita sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! No onneks sulle ei sit kuitenkaa ihan käynyt samallailla. :D Munkin pitäs kyl hankkia joku vähän tukevampi yksilö ton nykysen hoiperon tilalle! Kiitos paljon ja hyvää sunnuntaita sullekin! :)

      Poista
  6. Härregyyd! D: Ite kun kuvaan vähän astetta raskaamman objektiivin kanssa niin pelko siitä että koko kameran kiinnitykset katkeis pudotessa on aika kova. Vakuutuskin saattais korvata kun kyseessä oli sun kohdalla vahinko. Jos kyseessä oli sen verta kallis linssi. :) Kannattaa kysyä.

    Mukavaa kesää sulle vastoinkäymisistä huolimatta. :3

    Emma Alhola - Kisaki Seikatsu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi mun objektiivi oli ihan sieltä halvimmasta päästä, että eipä siinä niin suuria menetyksiä tullu, vaikka harmittaahan se. Voi ku näitten kameroitten ja objektiivien kans saa aina pelätä... Mut hyvää kesää myös sulle! :)

      Poista
  7. Heippa :) Tää ei nyt liity mitenkään tähän postaukseen, mutta miten oot saanut tuon viivan tuohon postauksen otsikon alapuolelle? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää... Nyt pistit pahan kysymyksen! Voi vitsit, kun en yhtään muista. Kannattaa kuitenkin selata koodikielellä -blogia. Sieltä mä todennäkösesti oon löytänyt koodin tohon viiva -juttuun. :)

      Poista
  8. Mulla, kiitos koiran kävi 50mm samalla lailla, mut painoin sen takaisin kasaan ja se toimii edelleen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Vitsit sul kävi kyl hyvä tuuri ku sai viel korjattua. :) Tonkin kyl sai painettua kasaan, mutta aina kun yritti tarkentaa, niin ei objektiivi pysynytkään kasassa, joten uus on kyl parempi vaihtoehto mulle. :)

      Poista
  9. Olen todella laiska kommentoimaan mihinkään, mutta nyt täytyi pysähtyä sanomaan, että ihana blogi sinulla ja niin kauniita kuvia täynnä! Jään seurailemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaawww! Vähän tää kommentti piristi! Kiitos! :) ♥

      Poista
  10. Täälläkin on tulossa seuraaja :) tykästyin kovasti blogiisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, kiva ku tykkäät! :) Kiitos! :)♥

      Poista