2.5.2015

Favorites of April

Mitä sitä turhaan höpöttelemään tähän alkuun, joten mennään siis suoraan asiaan eli kuukauden suosikkeihin!

huh3 Statement -korut 

Oon innostunut tämmösistä vähän massiivisemmista koruista viimeaikoina. Nää tuo asuihin kivaa särmää, eikä asun tarvi välttämättä olla kovin kummonen, kun näiden avulla saa mukaan "sitä jotakin". Lemppareita on ehdottomasti Kappahlista ostettu nahkasilla yksityiskohdilla varustettu yksilö sekä ebaysta halvalla ostettu versio. 
huh2 Sleepy Hollow 

Kaikki mun blogin seuraajat varmasti tietää kuinka hulluna mä oon tv-sarjoihin. Ongelmana on vaan ollut viime aikoina, että on tuntunut siltä, että hyviä sarjoja ei oo enää jäljellä. Onneks törmäsin tähän sarjaan, joka muistuttaa hieman ehkäpä Supernaturalia - rikoksia, yliluonnollisia otuksia ja historiaa! Täydellinen sarja siis, johon jää heti koukkuun. Ja onhan Ichabold Crane ihan syötävän hyvän näkönen!
huh7 Keväisten kuvien ottaminen 

Huhtikuussa auringon innostamana otin ihan ekstrapaljon kuvia pihalla. Keväiset kuvat on vaan niin parhaita, kun niistä huomaa kuinka luonto herää ja mennään kesään päin - näitä on myös mukava selata vuoden päästä ja vertailla kevään etenemistä.
huh5 Pantene Keratin Repair -hoitoaine 

Tää tuote lupaa korjata hiusten kaikki vauriot viimesen kahen vuoden ajalta - ja paskat, niin vissiin sanon minä. Ei hiusten vaurioita voi korjata. Mutta tää kuitenkin tekee hiuksista todella vahvan tuntuset ja hyvän tuoksuset, joten tää ampas mun hoitoaine suosikeiden kärkeen - tätä on pakko ostaa toistekin. 
huh4 Maybelline Lash Sensational 

Tän ostin ihan vaan siks, että mun entinen ripsari veteli viimesiään ja oli pakko napata joku mukaan. Tää hyppäs kaupassa ensimmäisenä mun silmille, enkä sitten jaksanu sen tarkemmin miettiä, mitä ostais. Ja voi vitsit tää oli hyvä ostos - ehkä parhaimpia ripsivärejä mitä oon ikinä kokeillut. Ripsistä tulee ihan superhypermega pitkät ja tuuheet tällä.
huh6 Life is strange -peli 

Mun sisällä asuu pieni pelinörtti. Tai okei, ehkä aika isokin. Kaikki Black Opsit, Assansin Creedit sun muut alkaa olla jo ylipelattuja, joten ette arvaakaan kuinka innoissani mä olin kun kuulin tästä pelistä. Pelissä pystyy kelaamaan aikaa taaksepäin ja siten vaikuttamaan pelin kulkuun. Esimerkiksi kukan kasteleminen tai kastelematta jättäminen voi vaikuttaa tuleviin tapahtumiin. Ja mikä parasta, tää on joka peli kerralla erilainen, joten tähän ei voi kyllästyä. Suosittelen! Hintaakin tällä ensimmäisellä osalla oli ainakin Playstation Storessa vaan noin 5 euroa!
huh1 lukeminen

Huhtikuussa ei ollut varmaan ainuttakaan iltaa, etten olis lukenut. Lukeminen kuuluu vahvasti mun iltarutiineihin ja onhan se nyt aivan mahtavaa uppoutua joka ilta johonkin aivan toiseen maailmaan. Oon myös erittäin tiedonjanoinen, joten viimeiltoina oon myös selaillut Avaruuskirjaa. Tällä hetkellä mulla taitaakin olla sängyn vieressä lattialla seittemän kirjaa! 

2 kommenttia:

  1. Oon kovasti pähkäillyt uuden ripsarin ostoa ja toi kuulostaakin tosi hyvältä! Ja on söpön näköinen :) Oliko minkä hintainen suunnilleen?

    VastaaPoista
  2. Kuvaat niin kauniisti kaikki nää sun blogin kuvat! <3
    Täytyypä joskus testata tota ripsaria:)

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista