10.5.2015

In love with these moments

Mun viikonloppu on ollut kaikin puolin ihan täydellinen. Se on muodostunut monista huippuhetkistä ja saanut mut hymyilemään todella monta kertaa. Tämmösiä hetkiä on ihana listata ylös ja lukea myöhemmin. Yks bloggaamisen parhaista puolista on muuten ehdottomasti se, kun selaa vanhoja postauksia ja tulee semmonen "ai niin, tämmöstäkin kivaa on tapahtunut" -oivallus.

sunsets5 ♥ Hyvän kirjan lukeminen. Se rentouttaa aina - kuka vois ees kieltäytyä hetkellisestä retkestä toiseen maailmaan. En ainakaan minä. Tän hetken innostuksena on Pretty Little Liars -kirjat.

sunsets13 ♥ Auringon askujen kuvaaminen. Auringon laskut on jotain todella kaunista. On niin ihanaa saada ikuistettua niitä muistikortille, sillä jokainen auringonlasku on ainutlaatuinen. Sateisesta säästä huolimatta viikonloppu yllätti mut täydellisellä auringonlaskulla. Ja mä oon onnistunut innoittamaan mun pikkuveljetkin valokuvaamaan. Oli niin ihanaa juosta illalla pihalla veljien kanssa kamerat kädessä.
  sunsets4♥ Kotona oleminen. Oon varmaan miljoona kertaa täällä blogin puolella hehkuttanut, kuinka ihanaa on aina käydä kotikotona. Perheen näkeminen saa aina hymyn huulille ja onhan sekin todella rentouttavaa, kun ei tarvikaan stressata kaikesta siivoomisesta ja pyykkäämisestä.
  sunsets1♥ Parturin leikkiminen. Kyllä, sain vihdoinkin aikaseksi tehä pitkästä aikaa mun omille hiuksille jotain ja vetäsin näihin todella tumman ruskean värin. Päädyin myös vähän leikkelemään äitin hiuksia - kyllä musta vielä parturi tulee! Haha!
  sunset2♥ Nauraminen tyhmille jutuille. Äiti täytti jotain ihan tylsää lomaketta viikonloppuna, mutta silti koko perheen voimin väännettiin siitä vitsiä ja mietittiin hassuja vaihtoehtoja vedet silmissä. Heh! Myös mun pikkuveljet on niin tolloja välillä, että ei niille voi muuta kuin nauraa!
  sunsets11♥ Mun pikkuveli juoksi koko viikonlopun mun perässä koko ajan. On niin mukavaa huomata kuinka jollain on ollut ilmeisesti ikävä, kun mä oon ollut Seinäjoella. Perjantaina kotikotio mennessä mua varten olikin laitettuna heti lautapelit valmiiks!
  sunsets12♥ Aikaisen nimpparilahjan saaminen. Mulla on ensviikolla nimipäivät ja äiti oli ajatellut mua ja ostanut mulle söpöt pikku mariskoolit ja askarrellut toooosi sulosen kortin.

sunsets8 ♥ Äitienpäivä. Äitienpäivä on mun mielestä ihan mahtava päivä! Oli kivaa kierrellä mummujen tykönä kyläilemässä ja vetämässä kakkua napa täyteen. Äitille mä leivoin eilen ihan superhyper hyvää brownie juustokakkua ja annoin lahjaks käsipainot, joita äiti oli jo pitkään kaipaillut.
  sunsets3♥ Hyvä ruuan syöminen. Hyvä ruoka, parempi mieli - eikös se niin mee. Viikonloppuna tuli todellakin syötyä ihan huippuhyvää mummun tekemää piirakkaa, sitä edellä mainittua juustokakkua ja paria muutain kakkua siinä samalla. Eikä tänään tehdyt lihapulla ja lohkoperunatkaan sen huonompia olleet.
  sunsets9♥ Hyvän tv-sarjan uudelleenkatsominen. Mä aloitin katsomaan uudelleen Supernaturalia ja sarja on juuri niin hyvä kun mä muistinkin. Deanin jutut on yksinkertasesti niin tyhmiä, että niille ei voi muuta kuin nauraa. Ja hei - yliluonnollisia juttuja ei voi ikinä olla liikaa.
  sunsets6
Mitäs hymyilyttävää teidän viikonloppuun on kuulunut?

6 kommenttia:

  1. Vitsit noi tummat hiukset näyttää hyvältä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Iteki tykkään näistä, kun nää on nyt niin lähellä omaa sävyä, että eipä tarvi toivottavasti värjäillä enää :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi kun oliskin! :D Nää on ollu yön leteillä, joten ei nää luonnostaan ihan näin kiharat oo :D

      Poista