21.5.2015

Kirppislöytöjä

Muhun on iskeny joku kirppiskärpänen. Oon viimeset kaks päivää kierrelly töitten jälkeen kirppiksiä ja jopa löytänytkin jotain! Tänään jopa eksyin ihan uudelle kirppikselle - hyvä minä! Yleensä toisten vanhojen tavaroiden tonkiminen ei oo oikein innostanut, sillä usein tuntuu siltä, että kirppiksiltä ei ikinä löydy mitään kivaa. Tänäänkin vastaan tuli mitä oudompia juttuja myynnissä kuten käytetty ripsiväri ja tyhjä tölkki... Noh, onneks mukaan tarttu muutama todella kivakin juttu.
  kirppis1kirppis2 farkkupaita 4€

kirppis5 röyhelötoppi 4€

kirppis6 naruolkaintoppi 1€ | monkin perustoppi 2€

kirppis3 Harry Potter and the Deathly Hallows 5€

kirppis7 toppi 4€

kirppis4 hihaton paita niittinapeilla 4€

Yleensä mulle ei jää kirppisreissuilta mitään käteen. Nyt mulle on ilmeisesti kehittyny joku haukansilmä ja oon onnistunut nappaan hyviäkin juttuja! Etenkin tosta englannin kielisestä Potterista oon ihan superinnoissani. Just pari päivä sitten taisin Eetulle mainita, kuinka haluaisin lukee ne kaikki englanniks. Täydellinen löytö siis. Kesän varallekin onnistuin löytämään muutaman kivan topin ja näistä ei paljoa rahakukkaro keventynyt!

Hei, osaisko joku muuten suositella mulle kirppiksiä Seinäjoelta? Tällä hetkellä käyn lähinnä ullakko -kirppiksellä sekä ykkösbasaarissa ja haluaisin tietää, mitä muita hyviä kirppiksiä täällä päin on.

4 kommenttia:

  1. Lakeuden shoppis teollisuusalueella ja siinä lähellä on myös joku kuukaus sitten avattu Jokitori niminen kirppari. :) ite kierrän viikottain ullakon ja lakeuden shoppiksen, koska niistä löydän parhaiten. :) silloin tällöin kierrän myös muita.:D hyviä löytöjä oot kyllä tehny.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakeuden shoppiksessa oonki käyny kerran ja siitä tykkäsin. Toi Jokitori tarttee varmaa tsekata josai vaihees. :) Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  2. Joskus harvoin saattaa tulla hyviä löytöjä vastaan kesustan SPR:n kirpparilta, mutta sinne ei mitään suuria odotuksia kannata ladata kun ihmiset tuo sinne tavaransa ilmaiseksi ja SPR hinnoittelee. Mutta vaatteet on siellä kokonsa ja hieman tyylinsäkin puolesta lajiteltu eri telineisiin ja ovat yleensä puhtaita ja ehjiä. Kirjoja ainakin joskus oli myös aika paljon tarjolla. Jäänen ehkä seurailemaan sun blogia kun Seinäjokinen olet, ja Potterin Harry iskee mullekin kohtuu kovaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä mä en oo ikinä käynytkään. Kirjoja vois sieltä mennä joskus haeskelemaan. :)

      Poista