30.5.2015

Saturday feelings

joku6 joku5 joku2 joku3 joku4 joku1 joku7 joku9 Mun ensimmäinen askel kohti todellista kesäfiilistä tapahtuu yleensä kun koulussa voi välitunnilla riisua takin pois ja ottaa aurinkoa toppi päällä. Lopullinen tönäys kohti kesää tulee siinä vaiheessa, kun stressaan kampausta päättäjäisiin ja kun suvivirsi vihdoin ja viimein pitkän lukuvuoden jälkeen kajahtaa korviin. 
   Tänäkeväänä en oo istunut välitunneilla aurngosta nauttien tai edes kuullut suvivirttä. En oo edes päässyt vielä kesälomalle, vaan mulla on vielä ensviikko työharjottelua, jonka jälkeen alkaakin kesätyöt. Millähän sitä löytäis semmosen kunnon kesämoodin? Tarvii varmaan laittaa suvivirsi repeatille, vetästä pari lonkeroo naamaan ja mennä makaan takapihalle rusketuksen toivossa - auttaiskohan se?

Viimeset pari viikkoo oon ollut lievässä flunssassa ja vedellyt kurkusta alas kaikkia mahollisia vitamiineja ja mustaherukkamehua tynnyrikaupalla sekä kurlannu epätoivoissani suolavettä. Nyt alkaa oleen jo melkeinpä normaali olotila. Onneks.
   Mun uus objektiivikin pöllähti pakettiautomaattiin jo tiistaina ihmeen nopealla toimitusajalla ja kyllä, aion pidellä sitä niinkuin kukkaa kämmenellä! Enkä muuten malttanut olla kokeilematta noita ebaysta tilattuja tatuointeja - ne on ihan huippuja! 

Aattelinkin tänään kesäfiiliksen toivossa illalla ottaa sivistyneesti lasillisen jos toisenkin skumppaa takapihalla rappusella istuen, pitää kunnon juoruilutuokion kaverin kanssa ja rentoutua kunnolla! Hyvää lauantai-iltaa teille kaikille!

10 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! :) Mulla on tuo sama objektiivi ja on ihan loistava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jep, siks mun pitikin tilata uus entisen hajonneen tilalle, kun totesin, että ilman tota ei todellakaan ees pärjää. :D

      Poista
  2. Onpas ihania kuvia, kaikista tuli jotenkin hyvä fiilis :') Tuo kaulakoru (ebaystä?) on niin kaunis ja tatuoinnit myös! Mä oon kesän tullessa hurahtanut taas Ebayn saloihin, ehkä pitäisi noita tatuointeja myös tilailla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos! :) Ihana kommentti! ♥ Mä oon kattellu noita tatuointeja ihan verkkokaupoistakin ja hämmästelly niitten kalliita hintoja, mut onneks ebay aina pelastaa, kun sieltä saa halvalla. :D

      Poista
    2. ^^ <3 Joo sama juttu. Niille on nyt paljon myyntiä kun kesä tulee ja ne on muodissa, niin voi pyytää enemmän.. Ebay tosiaan pelastaa aina :D Born Pretty Storestakin löytyy edullisesti tatskoja :)

      Poista
  3. Ihania kuvia! Ja noi tatuoinnit ovat niin kivoja! :D

    http://jessicahogsten.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia :) kesä sais jo näyttää lämpönsä kunnolla. Rannäalle ois ihana mennä ottaa rusketusta vastaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä en niinkään lämpöä kaipaa, mutta kaipaan vaan semmosta kesästä fiilistä. :D Haha! Mut en silti panis pahitteeks jos joku päivä helleraja menis rikki ja vois viettää koko päivän rannalla tekemättä yhtään mitään. :)

      Poista
  5. Onpas sulla kiva blogi :) Upeita kuvia!

    VastaaPoista