14.6.2015

Bambi & Thumper

bambi2 bambi4 bambi1 bambi3 Siitä on ihan liikaa aikaa, kun mä oon viimeks piirtänyt. Eilen mun oli tarkotus käydä pikasesti katsastamas Vero Modan alennusmyynnit, mut eksyinki reitiltä kirjakauppaan. Oon jo kauan suunnitellu ostavani kunnon piirustuspaperia, mut aina niiden hinnat on tuntunu liian korkeilta. Kuka nyt muka maksais parista paperiarkista kahtakymppiä? Nyt onneks löysin tommosen piirustuslehtiön kympillä ja piirustusinnostus nousi taas ainakin miljoonaan!
   Eilen oli pakko heti testata tota paperia ja onhan tolle nyt ihan erilaista piirtää, kun vertaa siihen tulostuspaperiin jota mä yleensä oon käyttäny. hah. Varjostaminenkin tuntu paljon mukavemmalle tehdä tälle paperille. Sainkin eilen aikaan kuvan Bambista ja Rumpalista. Ja tiiän todellakin, mitä aion tehdä myös tänäiltana! 

4 kommenttia: