17.6.2015

Day off

Yksin kotona oleminen tarkoittaa mulle ainakin sitä, että kokeilen mun vaatekaapin outouksia sekä söpöjä hameita ja hypin ympäri kämppää mun korkeimmat korkkarit jalassa samalla kun kuuntelen mun lempparibiisejä spotifysta. Välillä saatan jopa vaihtaa yle x:än puolelle ja kuunnella niiden typeriä juttuja ja nauraa niille maha kippurassa. Pystyykö joku samaistumaan? Hah. 
   Mulla on tosiaan loppuviikko vapataa. Koskahan mä oon viimeks ollu kahta päivää kauemmin vapaalla? Ei mitään muistikuvia. Tää tuntuu ihan luksukselta! Edellä mainitun lisäks oon puunannu koko kämpän lattiasta kattoon, syöny karkkia, lukenu kirjaa, lakannu kynnet mun lempilakalla, napsinu kuvia, syöny pitkästä aikaa kunnon aamupalan rauhassa, jumpannu ja nauttinu siitä, ettei oikeesti oo kiire minnekään. 

relaxing1 relaxing7 relaxing9 relaxing3 relaxin4 Eräältä pikaselta cittari-reissulta mulle tarttu mukaan Bonacuren moisture kick suihkutettava hoitoaine. Perhana kun isompien cittarien yhteydessä on muitakin liikkeitä, jolloin kauppareissuilta tuppaa tarttumaan kaikkea ylimäärästä mukaan. Siellä tosiaan oli käytävällä kampaamo ja sen ulkopuolella kyltti, mis oli kaikkia hiusjuttuja tarjouksessa. Oli tosiaan mulle ainakin liian houkutteleva tarjous, mut hei - ainakin tää on tähän mennessä osottaunu hyväks tuotteeks! Invisebobblejakin oli pakko ostaa yks uus paketti, kun oon saanut melkein kaikki vanhat katki.
   Kauppoihin liittyen vielä: Luin tänään jutun siitä, kuinka kaupoissa maidot on sijoitettu perimmäiseen nurkkaan, sillä useimmiten ihmiset tulevat kauppoihin ostamaan maitoa. Joutuessaan kulkemaan pitkän matkan kaupassa maitotuotteen takia tuppaa mukaan tarttumaan matkalla paljon muuta turhaa. Argh! Kuinkakohan monta heräteostosta mäkin oon tehnyt maitopurkkienhakureissuilla? Nimimerkillä maitoholisti. Hah.

relaxing5 relaxing10 relaxing2 relaxing6 Mä aion nyt jatkaa mun iltaa leivontablogeja selailemalla - oon muuten ihan koukussa niihin. Rentouttavaa keskiviikkoiltaa kaikille!

9 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Pakko muuten sanoa, että sun hiukset on ihan älyttömän ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ihana kuullu tämmösiä kehuja - piristää päivää entisestään! :)

      Poista
  2. Tykkään tästä ulkoasusta ja sun blogissa on aina hyvälaatuisia ja valoisia kuvia :-) Onks toi laukku muuten Mangosta ja koska oot ostanut? Just tollasta oon ettinyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kommentti! ♥ Joo, se on mangosta, mut sen ostamisesta on kyl vierähtäny jo vuosi tai pari, että tuskin sitä on enää on myynnissä.

      Poista
  3. haha toi maito juttu! :-D nyt ku miettii nii kyllä on kaikissa kaupoissa maidot aikalailla lähempänä kassoja ku siäänkäyntiä, että ehtiihän siinä napata mukaan vaikka ja mitä :-D

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Niimpä :D Olisin kyl varmaan miljoonasti rikkaampi, jos maidot olis kaupassa aina ensimmäisenä! :D

      Poista
  4. Koko kaupan järjestys on suunniteltu tosi tarkkaan just samasta syystä ;-) ja tavaroiden paikat uudistuu myös säännöllisesti sen takia! Nimimerkillä ex kaupantäti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :D Ja nyt kun miettii, niin karkitkin on ripoteltuna ympäri kauppaa eli vaikka onnistuiskin ohittaan sen karkkihyllyn, niin niitä löytyy salakavalasti kaikkialta muualtakin kaupassa. :D Hah! :D

      Poista
  5. Kivoja kuvia! :)

    http://joannabelieve.blogspot.fi/

    VastaaPoista